امیری مدیر شعب استان فارس عنوان کرد:

نقش مثبت بانکداران در موفقیت سازمان

بانکداران خطوط مقدم عرصه خدمت به مردم را در اختیار دارند و رفتار، کردار و توانمندی آنها در میزان موفقیت بانک تاثیر فراوانی دارد و وجود این کارکنان نقش مهمی در حیات سازمان ایفا می کند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در سمینار هم اندیشی بانکداران مباحثی در راستای تحلیل فعالیت بانکداران در حوزه های مختلف مطرح شد و همچنین با برگزاری بخش پرسش و پاسخ مدیر شعب استان فارس به صورت صمیمانه پای صحبت متصدیان امور بانکی شعب نشست و مشکلات آنها را مورد بررسی قرارداد.

مجید امیری مدیر شعب استان فارس با تشریح خصوصیات بارز بانکداران در این رابطه گفت : بانکدار کسی است که به شخصیت خود و زمان بسیار اهمیت می دهد به طوریکه دیگران خود را با بانکداران کوک می کنند.

وی بانکدار را شخصی معرفی کرد که همیشه به دنبال ایجاد ارزش افزوده و شناسایی و تحلیل ریسک است .

امیری افزود : بانکداران سرمایه های اجتماعی محسوب می شوند و با قدرت مشاوره ای بالایی که دارند قابل اتکا می باشند .

مدیر شعب استان فارس با بیان این مطلب که نقطه عطف هر کار تکرار آن است ، گفت : بانکدار به نحو سنجیده گوش می دهد، کارشناسی می کند، سخن می گوید، عمل می نماید و کار درست را به صورت صحیح نهادینه می کند.

وی همچنین بر یکسان بودن کلام و رفتار بانکداران تاکید کرد و افزود : صدای رفتار از صدای گفتار بلند تر است.

مجید امیری از تلاش تمامی بانکداران در راستای رشد ، بالندگی و ارتقاء شعب استان فارس تشکر کرد و بیان کرد: بانکداران خطوط مقدم عرصه خدمت به مردم را در اختیار دارند و رفتار ، کردار و توانمندی آنها در میزان موفقیت بانک تاثیر فراوانی دارد و وجود این کارکنان نقش مهمی در حیات سازمان ایفا می کند.

وی ضمن تاکید بر مطالعه روزانه ، یادداشت برداری را عامل اصلی رسیدن به نتیجه مطلوب در برنامه ریزی دانست.

امیری با بیان این مطلب که متصدیان مدیران و روسای آینده بانک هستند ، خطاب به کارکنان گفت : هیچ گاه خود را دست کم نگیرید و با شناسایی مهارت های خود شایستگی خود را برای ارتقاء به پست های بالاتر نشان دهید.

مدیر شعب استان فارس رضایت خداوند را در رضایت مردم عنوان و تشریح کرد : با راهنمایی صحیح مشتریان شما می توانید مسیر زندگی یک خانواده یا یک نسل را تغییر دهید.

وی دو موضوع ارایه اطلاعات صحیح و آراستگی را حق الناس قلم داد نمود و تاثیر آن ها را در جذب مشتریان با اهمیت دانست.

مجید امیری همچنین بانکداران را حلقه اتصال بانک به مشتریان خاطر نشان کرد و افزود : 80 درصد از مراجعه مشتریان به بانکداران است و متصدیان فرهیخته می توانند با تجزیه و تحلیل مشکلات مشتریان در طراحی محصولات جدید مدیران بانک را یاری نمایند . همچنین بانکداران می توانند با حضور مستمر و چالش برانگیز در جلسات بخشنامه خوانی نقاط مسکوت بخشنامه ها را شناسایی و آنها را به روسا انتقال دهند.

وی همچنین کلاس های آموزشی را محیطی با اهمیت برای تبادل تجربیات ارزشمند کارکنان دانست .

مدیر شعب استان فارس تاکید کرد : با توجه به اینکه ما در یک بنگاه اقتصادی فعالیت می کنیم ، می بایست تفکری اقتصادی داشته و از میزان منابع ، مصارف و هزینه ها با خبر باشیم تا به سمتی حرکت کنیم تا بهره وری سازمان را افزایش دهیم.

امیری خاطر نشان کرد به دلیل اینکه همه ما از سفره بزرگی به نام بانک مسکن ارتزاق می کنیم پس باید برای حفظ سازمان تلاش نماییم و در این راه می بایست بر داشته های خود اتکا و خدمات متمایز خود را برای مشتریان تشریح کنیم .وی در این خصوص از پرداخت یک و نیم برابری تسهیلات نسبت به منابع در استان فارس خبر داد و افزود : تمامی این تسهیلات با هدف رونق بخش مسکن و ایجاد شغل در استان پرداخت شده که این خدمت در نوع خود منحصر به فرد بوده است.

وی ادامه داد : با خود باوری خیلی راحت می توان ظرفیت های خود را شناسایی کرد و با رعایت فنون مذاکره ضمن ایجاد ارتباط موثر با مشتریان از داشته های خود حفاظت کرد.

مدیر شعب استان فارس پرداخت تسهیلات ، ورود شرکت تامین مالی بانک مسکن برای راه اندازی ابر پروژه ها و استفاده از ظرفیت شرکت سرمایه گذاری را سه راه اصلی تامین مالی بانک دانست و بر تمرکز در این زمینه ها تاکید کرد.

وی استفاده از مشاورین املاک برای ایجاد ارتباط موثر با مشتریان را بسیار با اهمیت دانست و آن را راهی کم هزینه برای انتقال اطلاعات به مشتریان عنوان کرد.

امیری از نقش مهم بانکداری دیجیتال سخن گفت و در این رابطه افزود : مدل کسب و کار ، فرآیندهای کسب و کار و استفاده از فن آوری های نوین سه رکن اصلی بانکداری دیجیتال هستند که با تغییر در رویه آنها می توان به ترتیب 25 ، 15 و 5 درصد از هزینه های سازمان را کاهش داد.

محمد باقر حسنی پور ماهانی رییس حوزه حراست مدیریت شعب استان فارس با تاکید بر آموزه های اخلاقی قرآن کریم گفت: بهترین خصوصیت یک بانکدار رعایت ادب در کلام و رفتارش است.

وی همچنین مورد اعتماد بودن را از دیگر خصوصیت بارز بانکداران عنوان کرد و آنرا در حفظ جایگاه هر سازمان ضروری دانست.

حسنی پور ماهانی آگاهی داشتن کارکنان از دستورالعمل های مقرراتی بانک در راستای جلوگیری از بروز مشکلات را ضروری دانست و توضیح داد : پرسش، آرامش را به ارمغان می آورد و بنای پیشرفت در امور را پی ریزی می نماید.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000