دیدار مدیر شعب استان چهارمحال و بختیاری با امام جمعه شهرکرد

محسن ربانی یکتا،مدیر شعب استان در دیدار با امام جمعه شهرکرد از آماده بودن سندهای ملکی منازل مسکونی سازمانی شقایق خبر داد،
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا در این دیدار محسن ربانی یکتا به همراه رئیس شعبه مرکزی شهرکرد در دفتر نماینده ولی فقیه در استان حضور پیدا کردندو در خصوص وضعیت منازل مسکن طلاب واقع در پروژه شقایق به بحث و گفتگو نشستند.

مدیر استان پس از عرض تبریک و تسلیت شهادت سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی به محضر حضرت ولی عصر(عج) ، رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ اسلام به تشریح رسالت بانک مسکن و اقدامات بانک در راستای عمران و آبادانی استان و کمک به تامین مسکن و سرپناه برای اقشار مختلف جامعه پرداخت.

محسن ربانی یکتا با اشاره به پروژه منازل مسکونی طرح شقایق اظهار داشت: اسناد ثبتی منازل مسکونی این پروژه که از تسهیلات اجاره به شرط تملیک بانک مسکن نزد شعبه مرکزی شهرکرد استفاده کرده اند، آماده واگذاری می باشد که در صورت تسویه حساب کامل قراردادهای مربوطه اسناد ثبتی آن به نام مالکان انتقال داده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه 10 واحد از واحد های مسکونی این پروژه مربوط به طلاب حوزه علمیه امامیه شهرکرد می باشد گفت: طرح میثاق فرصت مناسبی برای متعهدین این واحدها است که با واریزی مابقی بدهی خود هم از بخشودگی جرایم بهره مند و هم سند ملک خود را زودتر دریافت کنند. وی در ادامه افزود: از دفتر نماینده ولی فقیه در استان تقاضا داریم تا برای تعیین تکلیف واحد های فوق الذکر و وصول معوقات آنها بانک مسکن را حمایت کند.

در ادامه این دیدار امام جمعه شهرکرد و نماینده ولی فقیه در استان نیز پس از تسلیت شهادت فرمانده شجاع و پرافتخار اسلام ، سردار سلیمانی اظهار داشت: خدمات و تلاش های ارزنده بانک مسکن در استان قابل تقدیر است. حجت الاسلام و المسلمین نکونام پس از جویا شدن مانده بدهی و سایر جزئیات تسهیلات مربوط به واحدهای متعلق به طلاب در این پروژه، اظهار امیدواری کرد: با پیگیری و همکاری بانک مسکن استان و دفتر نماینده ولی فقیه در استان هر چه زودتر واحد های منازل مسکونی پروژه شقایق ساماندهی شوند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000