تقدیر مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان از بانک مسکن

مجید اسدی فر مدیر شعب گلستان و مهندس زمانی نژاد مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به‌ منظور تقویت تعاملات دوجانبه و همکاری‌های فی‌مابین، طی نشستی مشترک با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این نشست مشترک که در محل بنیاد مسکن استان و با حضور داوود خسروی رییس بنیاد مسکن شهرستان گرگان و آق قلا برگزار شد، مجید اسدی فر مدیر شعب گلستان، با ابراز خرسندی از این دیدار، گفت: با توجه به حوزه‌های کاری مشترک بسیار زیاد میان بانک مسکن و بنیاد مسکن ، تقویت تعاملات و همکاری‌های دوجانبه در این زمینه مورد تأکید و انتظار می‌باشد.

وی همچنین افزود: امید است تا با تسریع بیشتر در امر صدور و ارسال معرفی‌نامه‌ها به بانک مسکن، پرداخت تسهیلات به سیل‌زدگان استان و متقاضیان این تسهیلات با سرعت بیشتری صورت پذیرد.

در ادامه این نشست، مهندس زمانی نژاد مدیرکل بنیاد مسکن نیز ضمن قدردانی از حضور مدیر شعب بانک مسکن، گفت: ارتباط بانک مسکن و بنیاد مسکن همواره مطلوب و مستحکم بوده و این موضوع سبب ارائه خدمات بهتر و مناسب‌تر به مردم و آحاد افراد جامعه خواهد بود.

وی ادامه داد: در بحث پرداخت تسهیلات به سیل زدگان استان، استقرار ستاد بانک مسکن در مناطق سیل‌زده باعث تسریع و تسهیل بیشتر در مراحل پرداخت تسهیلات مسکن به سیل‌زدگان شده و این حرکتی ارزشمند و قابل‌ تقدیر است که جا دارد از مدیران و کارکنان بانک مسکن تشکر و قدردانی نمایم.

گفتنی است، در ادامه این دیدار مشترک، طرفین بر تقویت تعاملات و همکاری‌های فی‌مابین تأکید نموده و خواستار برگزاری نشست‌های مشترک دیگری در آینده برای هماهنگی بیشتر پیرامون حوزه‌های کاری مشترک شدند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000