نشست مشترک مدیر شعب گلستان با مدیرکل سازمان نوسازی ، تجهیز و توسعه مدارس استان

مجید اسدی فر مدیر شعب استان گلستان با مهندس لیوانی مدیرکل این سازمان دیدار و پیرامون تعاملات و همکاری‌های دوجانبه گفتگو کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این نشست مشترک اسدی فر مدیر شعب استان، گفت: بانک مسکن در قبال مسوولیت اجتماعی خود، ساخت مدرسه را در مناطق کمتر توسعه‌یافته کشور در دستور کار قرار دارد و در این راستا به‌ منظور مساعدت و ایجاد امکانات و رفاه و آسایش بیشتر برای دانش آموزان مناطق مذکور، این آمادگی را دارد تا در ساخت مدرسه با سازمان نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان مشارکت و همکاری نموده و مدرسه‌ای را در مناطق کمتر توسعه‌ یافته استان گلستان ازجمله کلاله، مراوه‌تپه و گمیشان، با نام شهدای بانک مسکن افتتاح و به مرحله بهره‌برداری برساند.

در ادامه این نشست، مهندس لیوانی مدیرکل سازمان نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان نیز ضمن تشکر از حضور مدیریت شعب بانک مسکن در این سازمان، اظهار داشت؛ از مشارکت بانک مسکن در احداث مدرسه در مناطق کمتر توسعه‌یافته استان استقبال می‌کنیم.

وی افزود: با توجه به افزایش جمعیت دانش آموزان، ساخت مدارس ضروری است و هم‌اکنون در منطقه کلاله، مدرسه‌ای در حال ساخت و با 55 درصد پیشرفت فیزیکی داریم که این قابلیت را دارد در صورت تأمین مالی مناسب، مراحل ساخت آن تا پایان سال جاری به اتمام رسیده و به بهره‌برداری برسد.

گفتنی است، در این جلسه مشترک، موضوع افتتاح حساب مسکن جوانان و واریز حقوق کارکنان سازمان نوسازی مدارس در این حساب و نیز صدور ضمانت‌نامه توسط بانک مسکن مطرح و مقرر شد تا تعدادی از شرکت‌های بزرگ و مهم پیمانکاری توسط سازمان مذکور جهت صدور ضمانت‌نامه و تعاملات و همکاری‌های متقابل به بانک مسکن معرفی شوند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000