فعالیت چشمگیر بانک مسکن در مسوولیت اجتماعی

علی کمالی مدیر شعب بانک مسکن استان هرمزگان با حضور در استانداری هرمزگان با ایرج حیدری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان دیدار کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این دیدار علی کمالی مدیر شعب استان هرمزگان با بیان خلاصه ای از اقدامات بانک مسکن در پرداخت تسهیلات عنوان کرد : بانک مسکن به عنوان بانک دولتی آمادگی کامل دارد تا در اجرای سیاست های ابلاغی دولت از جمله طرح اقدام ملی تولید مسکن که به خانه دار شدن اقشار مختلف جامعه منجر می شود نهایت همکاری با دولت خدمت گزار را داشته باشد.

کمالی همچنین به فعالیت بانک در سایر بخش ها اشاره کرد و گفت : بانک مسکن در پرداخت تسهیلات به معرفی شدگان از طرف نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی نیز فعالیت های چشمگیری داشته است.

مدیر شعب استان هرمزگان در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به فعالیت بانک در بخش مسوولیت های اجتماعی گفت: برگزاری ششمین جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد ، ارسال اقلام حمایتی به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) ، تشکیل صندوق خیریه حضرت علی ابن ابیطالب (ع) و کمک به نیازمندان بواسطه این صندوق خیریه و ارسال اقلام غیر نقدی به آسیب دیدگان سیل استان خوزستان در ابتدای سال جاری از جمله اقدامات بانک مسکن هرمزگان در این زمینه می باشد.

در ادامه این دیدار ایرج حیدری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان ضمن خوشامد گویی به مدیر شعب استان هرمزگان گفت : امیدواریم با حضور مجدد شما در بانک مسکن استان هرمزگان شاهد فعالیت بیشتر مجموعه بانک مسکن استان در مرکز استان و شهرستان ها باشیم ، چرا که این استان همچنان نیازمند حمایت های مالی بانک مسکن علی الخصوص در بخش مسکن می باشد چون زمینه برای کار کردن همچنان فراهم می باشد.

در پایان این دیدار علی کمالی ضمن تشکر از استاندار هرمزگان به خاطر برگزاری منظم جلسات شورای مسکن گفت : برگزاری این جلسات به هماهنگی بیشتر دستگاه های اجرایی مرتبط با حوزه مسکن منجر خواهد شد که این امر باعث تسریع در خدمت رسانی به مردم شریف استان می شود .



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000