در مدیریت منطقه غرب تهران انجام شد:

جابجایی شعبه امام زاده حسن به کوهک

شعبه امام زاده حسن از شعب تحت پوشش مدیریت غرب تهران به منطقه کوهک انتقال یافت و تحت عنوان شعبه بلوار کوهک آغاز به کار کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، فریبرز نعیمی-مدیر منطقه غرب تهران-با اشاره به اهمیت تامین به موقع و آسان نیاز مشتریان و نقش آن در بقای سازمان ها، اظهار داشت: در بانک مسکن نیز همواره بهینه سازی شبکه شعب و ارتقای سطح خدمت رسانی به مشتریان یکی از دغدغه های مهم مدیران بوده است.

نعیمی بیان کرد: در همین راستا، در مدیریت غرب تهران، اقدامات لازم به منظور جابجایی شعبه امام زاده حسن با انتخاب بهترین گزینه برای مکان جدید شعبه انجام شد .وی درخصوص دلایل انتقال شعبه امام زاده حسن بیان کرد: دو شعبه عارف قزوینی و آذری در فاصله جغرافیایی کمی با این شعبه قرار داشتند که طی اقدامات به عمل آمده در منطقه، ضمن ادغام شعبه آذری در شعبه عارف قزوینی، شعبه امام زاده حسن نیز از منطقه خارج گردید.

مدیر منطقه غرب تهران از مشکلات شعبه امام زاده حسن، به قدیمی بودن ساختمان شعبه و عدم استقرار در مکانی در معرض دید مشتریان و همچنین دور بودن محل شعبه از مناطق تجاری اشاره کرد و افزود: با انتقال این شعبه به ساختمان جدید در منطقه کوهک، علاوه بر فائق آمدن بر مشکلات یادشده، ناکافی بودن تعداد شعب تحت پوشش در منطقه غرب تهران نیز ساماندهی گردید.

فریبرز نعیمی ابراز امیدواری کرد با بهره گیری از پتانسیل های موجود در منطقه جدید و خدمت رسانی مطلوب به شهروندان این منطقه، در راستای تامین نیاز مشتریان و تحقق اهداف سازمان، گام های موثری برداشته شود.

شایان ذکر است در راستای تاکیدات اولیای بانک مبنی بر لزوم افزایش بهره وری و کارآمدی شعب، در مدیریت غرب تهران پیش از این نیز در سال جاری، جابجایی شعبه عطار به سردارجنگل و ادغام شعبه آذری با عارف قزوینی صورت پذیرفته است و جابجایی پنج شعبه دیگر از شعب تحت پوشش حوزه های جنوب غرب و غرب استان تهران نیز تا پایان دی ماه سال جاری در دستور کار قرار دارد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000