تعامل بیشتر با بانک مسکن

رییس هیات مدیره انجمن انبوه سازان خراسان رضوی ، خواستار افزایش تعامل با بانک مسکن شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، جلسه ای به منظور تعامل با انجمن انبوه سازان و پیرو نشست های تخصصی با فعالان بخش مسکن و ساختمان با حضور مدیر شعب استان ، معاون اجرایی مدیریت ، ریس دایره امور اعتباری و اعضای هیات مدیره انجمن انبوه سازان استان برگزار شد .

در این جلسه حسن خطیب زاده مدیر شعب استان با اشاره به سیاست های اعتباری سال جاری گفت: از اولویت های بانک مسکن تشویق به ساخت و ساز حرفه ای و استفاده از فناوری های نوین و هچنین حمایت از سازندگان حرفه ای در حوزه مسکن است . خطیب زاده افزود: از اقدامات بانک مسکن در این راستا ، افزایش تسهیلات مشارکت مدنی برای سازندگان حرفه ای و انبوه سازان است .

مدیر شعب استان ادامه داد : بانک مسکن به عنوان یک بانک دولتی و در راستای حمایت از سیاست های دولت ، پرداخت تسهیلات تبصره ای را در دستور کار دارد که به عنوان نمونه می توان به پرداخت تسهیلات با نرخ نه درصد در بافت فرسوده اشاره کرد.

در ادامه این نشست ، پژوم رییس هیات مدیره انجمن انبوه سازان خراسان رضوی با تقدیر از اقدامات بانک مسکن، خواستار افزایش تعامل شد. وی گفت : با توجه به فعالیت تخصصی بانک مسکن، اولویت اول ما در انتخاب بانک عامل این بانک است .

پژوم در ادامه به بیان درخواست های اعضاء این انجمن پرداخت و خواستار افزایش مبلغ تسهیلات ساخت مسکن، پرداخت تسهیلات بدون سپرده و امکان تخصیص بسته اعتباری مخصوص انبوه سازان شد.

در بخش دیگری از این نشست ، محمدپورقربانی معاون اجرایی مدیریت عنوان کرد: انبوه سازان به عنوان مشتریان هدف بانک، همیشه مورد توجه بانک قرار دارند .

پورقربانی ادامه داد: تخصیص بسته اعتباری خاص به انبوه سازان مستلزم تعامل دوسویه و تمرکز مالی انبوه سازان در این بانک است .



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000