دیدار مدیر کل کمیته امداد هرمزگان با مدیر شعب استان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ( ره ) هرمزگان با هدف همکاری دوجانبه با علی کمالی مدیر شعب هرمزگان دیدار و گفتگو کرد .
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، علی کمالی مدیر شعب استان ، تلاش در کاهش مسایل و مشکلات نیازمندان و یتیمان را از الویت بندی های مسوولیت اجتماعی این بانک برشمرد که به بهترین عمل " الباقیات و الصالحات خیر" تبدیل می شود .

کمالی با اشاره به اینکه بانک مسکن هرمزگان در راستای مسوولیت های اجتماعی قدم های زیادی برداشته است گفت: کارکنان این مدیریت با همبستگی و حس همدردی در حمایت از اقشار ضعیف و نیازمندان همواره پیش قدم بوده اند .

مدیر شعب استان از جمله نقش این مدیریت در مسوولیت های اجتماعی را ساخت مدرسه سندرک بشاگرد ، کمک به سیل زدگان ، برگزاری 6 جشن گلریزان و کمک به آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد ، تهیه سبد غذایی و توزیع دربین نیازمندان، توزیع لوازم التحریر در بین دانش آموزان مناطق محروم و .... برشمرد.

وی همچنین همکاری این مدیریت را نسبت به اجرای طرح اکرام ایتام و ترویج این فرهنگ خداپسندانه و انسان دوستانه در بین سایر بانک ها و ارگان ها اعلام کرد و اظهار داشت : بانک مسکن به عنوان یک حامی تلاش می کند تا نقش مهمی در فرهنگ سازی و تاثیر این اقدام نیک بر افکار اقشار مختلف جامعه داشته باشد.

علی الهیاری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) ضمن تشکراز کارکنان خیر و نیکوکار بانک مسکن که همواره همگام وپشتیبان در امور خیریه و دست گیری از نیازمندان بودند از حمایت این بانک از ایتام ( طرح اکرام) قدردانی کرد.

الهیاری با اشاره به این که یکی از طرح های اصلی و موثر کمیته امداد امام خمینی (ره) طرح اکرام با هدف رسیدگی بیشتر به نیازهای مادی و معنوی فرزندان خانواده های تحت حمایت این نهاد در دوبخش اکرام ایتام و اکرام محسنین می باشد ابراز امیدواری کرد با حمایت بانک مسکن وبا تحت پوشش قراردادن حداقل پنجاه یتیم توسط کارکنان ، حمایت این مجموعه همچنان استمراریابد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000