معاونت پشتیبانی آستان مقدس :
خدمت به حضرت معصومه (س) و زائرین حرم باعث افتخار است
به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در ابتدای این نشست محمد رسول خاکساری مدیر شعب قم ضمن اشاره به قدمت و سابقه هشتاد و یک ساله بانک و تاکید بر افزایش سرمایه بانک طی سال های اخیر بر به حداقل رسیدن ریسک سرمایه گذاری در بانک مسکن بعنوان یک بانک دولتی تاکید کرد و رضایت مندی مشتریان از خدمات و سپرده های بانک را گواهی بر این مطلب خود قلمداد کرد .
وی افزود : از آنجاییکه در حال حاضر خدمات و محصولات متنوعی از سوی بانک مسکن به هموطنان ارائه می شود لذا آستان مقدس نیز باید بدنبال بهره مندی حداکثری از این سبد متنوع در راستای توسعه و پیشبرد فعالیت های سرمایه گذاری و عمرانی و همچنین افزایش سطح رفاه پرسنل خود بعنوان خادمین حرم مطهر باشد .
خاکساری همچنین با توجه به اجرای عملیات عمرانی پروژه عظیم شبستان امیرالمومنین در صحن حرم مطهر به معرفی ظرفیت های بانک مسکن و شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند در حوزه تامین اعتبار پروژه و احداث کارگاه های تولید ساختمان پرداخت و خاطرنشان ساخت چنانچه آستان مقدس تمایل داشته باشد امکان دعوت و همکاری از شرکت یادشده بمنظور بدست گیری مراحل ساخت پروژه وجود خواهد داشت .
مدیر شعب قم اضافه کرد : همه ما بعنوان خادمین آن بانوی باکرامت ، با افتخار در خدمت حرم کریمه اهل بیت هستیم و در راستای توسعه و بهبود خدمات رسانی به زائرین حرم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد . خاکساری همچنین با توجه به شروع عملیات عمرانی شبستان بزرگ امیرالمومنین در صحن حرم مطهر ، به اقدامات و فعالیت های تبلیغاتی صورت گرفته از سوی بانک در سراسر کشور اشاره کرد و مساعدت مدیران عالی بانک را در توسعه این تعاملات بسیار اثرگذار دانست .
در ادامه این نشست معاونت پشتیبانی حرم مطهر گفت : هر میزان که به حضرت و زائرین آن بانو خدمت شود باز هم کم است . وی افزود اهل بیت هیچ زمان از تاریخ خود را بدهکار دیگران نکرده اند و چنانچه خدمتی در خور شان و منزلت این بانو ، به حرم و زائرین و خادمین آن انجام شود قطعاً از اجر معنوی و پاداش اخروی بی نصیب نخواهد ماند . وی گفت : در طول مدت آغاز تعاملات با بانک مسکن از عملکرد پرسنل آن حداکثری رضایت وجود داشته و بدنبال راهکارهایی برای توسعه تعاملات خود با بانک مسکن هستیم .