جزئیات اقدامات بهینه سازی شعب بانک مسکن در استان ها/تحقق ۶۸ درصدی اهداف در حوزه منابع

مدیر امور استان‌ها و بازاریابی بانک مسکن، جزئیات اقدامات بهینه سازی شعب بانک مسکن در استان ها را تشریح کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

محمود لاری مدیر امور استان‌ها و بازاریابی بانک مسکن در گفتگو با پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، با بیان اینکه در حوزه فعالیت ها و اهداف هدفگذاری شده برای مدیریت های استانی بانک مسکن، از ابتدای امسال تا کنون 68.6 درصد از اهداف در حوزه منابع محقق شده است، اظهار داشت: یکی از اقدامات اصولی که در سال جاری بر روی آن تمرکز کردیم این بود که شعب سطح مدیریت ها را بین معاونان مدیریت ها تقسیم کردیم تا معاونان درگیر کار اجرایی شوند و در این راستا مدیران آینده برای بانک تربیت شوند.

وی ادامه داد: با این طرح هم معاونان در فرایند عملیات اجرایی قرار می گیرند و هم تجربیات لازم را کسب می کنند که به عنوان جانشین پروری نیز می توان آن را قلمداد کرد.

مدیر امور استان‌ها و بازاریابی بانک مسکن افزود: موضوع دیگر اینکه برای کلیه معاونان مدیریت ها جلسات هم اندیشی ترتیب داده ایم تا در بحث آزاد، اظهارات خود را به صورت آزادانه مطرح کنند و نقطه نظرات اعضای هیئت مدیره نیز به آنها اعلام شد.

وی گفت: در حوزه کارمزد محوری نیز عملکرد بانک مثبت بوده است. آنچه که مدیرعامل بانک مسکن بر آن تاکید داشت و به عنوان یکی از اولویت ها مطرح شده بود ادغام برخی شعب بود. در این زمینه برنامه هایی در سال گذشته تدوین کردیم و مجوزهای لازم را از اعضای هیئت مدیره اخذ کردیم.

وی با بیان اینکه تاکنون 41 شعبه بانک مسکن از ابتدای سال جاری ادغام شدند، افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده تا پایان امسال 51 شعبه نیز ادغام می شوند.

لاری درباره تاثیر ساماندهی شعب برای بانک گفت: این موضوع باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود. به عنوان مثال در شعب استیجاری قطعا هزینه اجاره می تواند در صرفه جویی منابع موثر باشد. ضمن اینکه شعب را از منطقه کم بازده به منطقه پربازده انتقال خواهیم داد. این مجموعه اقدامات در حوزه بهینه سازی شعب در دستور کار قرار دارد.

مدیر امور استان‌ها و بازاریابی بانک مسکن گفت: همچنین در حوزه فروش اموال مازاد بانک که با جدیت در دستور کار قرار دارد، با اجرای برنامه ریزی های صورت گرفته به افزایش نقدینگی بانک کمک قابل توجهی می شود.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000