مدیر کل بنیاد شهید کردستان :

اقدامات بانک مسکن در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

همزمان با ایام مبارک دهه فجر ۹۸، مدیر شعب استان کردستان طی مراسمی با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران انقلاب اسلامی، از کارکنان جانباز و ایثارگر مدیریت تجلیل و قدردانی کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان هدف از برگزاری این مراسم را تجلیل از جانبازان، آزادگان و ایثارگران و پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های والای فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و گفت: وظیفه همه ماست که با تقدیر از این عزیزان همچنان این ارزش‌ها را در جامعه زنده نگه داریم.

سلیمی به رشادت های سربازان سپاه اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: زمانی واجب بود در سنگر نبرد حق علیه باطل رو در روی استکبار باشیم و اکنون در صحنه اقتصاد مشغول خدمت به مردم در توسعه و آبادانی ایرانی اسلامی و کمک به رونق تولید این مرزو بوم هستیم.
وی از کارکنان جانباز و آزاده بانک به عنوان سرمایه های ارزشمند بانک در تحقق اهداف و سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد کرد و افزود: آزادگان سرافراز ما امروز بعد از دفاع جانانه از در دوران هشت سال دفاع مقدس از آرمان ها و کیان این مرز و بوم اکنون در صحنه اقتصادی نیز حماسه بی نظیری را در مبارزه با تحریم های ظالمانه استکبار و قطع وابستگی به بیگانگان خلق کرده اند.

در ادامه این مراسم رضا نجفی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز با تقدیر از اقدامات و فعالیت های بانک مسکن در زنده نگه داشتن و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: اقدامات بانک مسکن در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت رسانی به جانبازان معزز هشت سال دفاع مقدس بی نظیر است.

نجفی از بانک مسکن به عنوان یکی از بانک های کلیدی استان در توسعه اقتصادی و رونق بخش مسکن یاد کرد و اظهار داشت: با توجه به آمارهای موجود، بانک مسکن توانسته است در صحنه اقتصادی نیز با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری در سالی که به رونق تولید نام گرفته است، در خانه دار کردن ایرانیان خصوصاً پرداخت کمک به تهیه مسکن برای ایثارگران ، آزادگان و خانواده معزز شهدا نقش خود را به عنوان بازوری اصلی رونق بخش مسکن ایفا کند.

ایشان در ادامه به خدمات ارزنده صورت گرفته برای ایثارگران، جانبازان، آزادگان در مدیریت کردستان اشاره کرد و فعالیت های بانک مسکن در این زمینه و در سطح دستگاه های استان را کم نظیر برشمرد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000