در ششمین روز دهه مبارک فجر

کارکنان مدیریت کردستان با شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند

کارکنان مدیریت کردستان با حضور در مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدا ، با شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این مراسم که با حضور معاون اجرایی و مسوول دفتر حراست مدیریت برگزار شد ، سعداله عزیز معاون اجرایی مدیریت شعب کردستان هدف از شرکت در مراسم غبار روبی مزار شهدا را بزرگداشت یاد شهدا عنوان کرد و تأکید کرد: همه ما موظف به پاسداشت آرمان های مقدس شهدا که همانا استقلال و آزادی است می باشیم و با غبار روبی مزار مطهر آنان، جلوه ای از سپاس و قدر شناسی خود را از کسانی که با خون پاک خویش غبار ظلم و وابستگی را از چهره ایران زدودند​، به جا می آوریم.

عزیز ، شجره طیبه و تنومند انقلاب اسلامی را مرهون خون پاک شهدا دانست و افزود: نهال انقلاب اکنون درختی تنومند است که شهدا از لحظه پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون یعنی در طول چهل و یک سال با خون مطهر خود آن را آبیاری نموده اند و ثمره این شجره طیبه ، امنیت، آسایش و رفاه امروز ما در ایران اسلامی است.

در ادامه این مراسم حاضرین با نثار شاخه گل و قرائت فاتحه به روح والای شهدای انقلاب و شهدای ۸ سال دفاع مقدس ادای احترام کرده و یاد و خاطره آنها را در چهل و یکیمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی داشتند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000