مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد:

بانک مسکن در پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد، پیشگام است

بانک مسکن در پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد، پیشگام است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان و معاون اشتغال و خودکفایی این اداره با مدیر شعب استان یزد دیدار کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ضمن تبریک افتتاح و بهره برداری بانک مسکن از ساختمان جدید مدیریت شعب، اظهار امیدواری کرد: بانک مسکن بتواند همچون گذشته با اعطای تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان این کمیته در اشتغالزایی این قشر از جامعه سهیم باشد.

محمد شجاعان با ارایه گزارشی از تعداد مددجویان و انواع خدمات حمایتی کمیته گفت: بانک مسکن بانک پیشرو در ارایه خدمات به اقشار کم‌درآمد جامعه است و عملکرد این بانک در ارایه خدمات به مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد قابل تقدیر و ستودنی است.

وی از تعامل و همراهی کارکنان بانک مسکن با کمیته امداد که منجر به پرداخت به موقع به مددجویان گردیده تشکر و ابراز خرسندی کرد.

شجاعان با اشاره به اینکه بیشترین همکاری و پرداخت تسهیلات به مددجویان روستایی با مشارکت بانک مسکن صورت پذیرفته، اظهار داشت: بانک مسکن به عنوان یک بانک دولتی و تخصصی در زمینه مسکن در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی مددجویان نیز در استان پیشگام بوده است.

وی در ادامه بیان کرد: اجرای طرح‌ بخشودگی جرایم تسهیلات از سوی بانک مسکن در سال 98، موجب مساعدت به مددجویانی شد که به دلیل شرایط خاص اقتصادی دارای اقساط معوقه بودند.

مدیر شعب استان ضمن تبریک انتصاب محمد شجاعان به عنوان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان و خیرمقدم به ایشان گفت: بانک مسکن مهمترین رسالت خود را منفعت اجتماعی می داند، و ارایه خدمات به مددجویان کمیته امداد و سایر سازمان‌های حمایتی موجب افتخار برای کارکنان بانک می باشد.

صیدنبی حیدریان ضمن ارایه گزارشی از خدمات بانک در زمینه اشتغال‌زایی و مشاغل خانگی، گفت: بانک مسکن در راستای خانه دار شدن مددجویان، نه تنها در استان بلکه در کل کشور خدمات قابل توجهی را ارایه کرد و بسیاری از آنها با استفاده از تسهیلات مسکن ارزان قیمت صاحب خانه شده اند.

وی در این باره افزود: رویکرد مدیران و مسوولان ارشد بانک نیز بر پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به اقشار آسیب دیده جامعه در زمینه های گوناگون بوده و تلاش می شود هم راستا با سیاست های دولت در حد بضاعت بانک، تسهیلات حمایتی نیز به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شود.

حیدریان در ادامه اظهار داشت: در سال 98 اعتباری بالغ بر 51 میلیارد ریال جهت اعطای تسهیلات کارآفرینی و اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی استان تخصیص یافته است که تاکنون بخش عمده ای از این اعتبار به متقاضیان پرداخت شده است.

در پایان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی یزد با اهدا لوح تقدیر و هدیه از همکاری و همراهی مدیریت شعب استان تقدیر و تشکر کرد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000