میزبانی مدیریت چهارمحال و بختیاری از نشست فوق العاده کمیسیون هماهنگی بانک های استان

مدیریت شعب استان میزبان نشست فوق العاده کمیسیون هماهنگی بانک های استان چهارمحال و بختیاری شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، این جلسه در محل مدیریت شعب استان با حضور اعضای کمیسیون هماهنگی بانکها و جمعی از مدیران شبکه بانکی استان، باهدف اتخاذ تصمیمات پیشگرانه برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا (کووید-19) برگزار گردید.

در ابتدای جلسه محسن ربانی یکتا، مدیر استان پس از خیر مقدم به حاضرین در جلسه ، از تلاش و زحمات کارکنان شبکه بانکی در راستای خدمت رسانی به مردم در این شرایط حساس قدردانی کرد. وی همچنین بابت جان باختن برخی از همکاران شبکه بانکی کشور ابراز تاسف نمود و یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشت.

در ادامه این جلسه، احمدرضا صباغی رییس کمیسیون هماهنگی بانک های استان ضمن خیر مقدم به حاضرین و تشکر از میزبانی بانک مسکن ، از تلاش و زحمات کارکنان شبکه بانکی در خط مقدم اقتصادی کشور تقدیر و تشکر نمود، صباغی در ادامه اظهار کرد: این جلسه فوق العاده کمیسیون هماهنگی بانکها به منظور هماهنگی بیشتر شبکه بانکی استان و با هدف وحدت رویه در نحوه برخورد با مسائل و مشکلات ناشی از انتقال ویروس کرونا برگزار شد.

رییس کمیسیون هماهنگی بانک های استان پس از اشاره به آمار مبتلایان به بیماری کرونا در کشور و استان گفت: با توجه به پیش بینی های کارشناسان و مسوولین وزارت بهداشت از شیوع این بیماری در دو هفته پیش رو، انتظار می رود همکاران شبکه بانکی تلاش مضاعفی کنند تا از تجمع غیرضروری مردم در شعب بانک ها کاسته شود، وی با اشاره به اسکناس به عنوان یکی از عوامل اصلی انتقال ویروس تاکید نمود، شعب بانکها باید تا حد امکان از دریافت و پرداخت هرگونه وجه نقد اجتناب کنند.

در ادامه دیگر میهمان حاضر در جلسه، صادقی از پرسنل سپاه قمر بنی هاشم شهرکرد و مسوول یکی از تشکل های مردمی که این روزها داوطلبانه در امر گندزدایی و ضدعفونی معابر در استان فعالیت دارند، جهت همکاری با شبکه بانکی استان در تهیه ملزوماتی چون ملاسک ، مواد ضد عفونی کننده، دستکش و دستگاه تب سنج اعلام آمادگی کرد. صادقی به اشاره به فعالیت این تشکل مردمی در خدمت رسانی به مردم از راه اندازی اکیپ های غربال گری و تست کرونا در استان خبر داد.

در ادامه رییس کمیسیون هماهنگی بانک های استان ضمن ارائه نکات مهم و ضروری برای پیشگری از شیوع این بیماری به رعایت مفاد ذیل توسط همکاران شبکه بانکی تأکید کرد.

  • تجهیز شعب و همکاران به ملزوماتی چون مواد ضد عفونی کننده ، دست کش و ماسک.
  • ضد عفونی کردن مکرر دستگاه های خودپرداز و گیشه های شعب در طول روز توسط همکاران شعبه.
  • اجتناب از ارسال هرگونه پیامک به مشتریان جهت ترغیب آنها به حضور در شعب بانکها.
  • ترغیب و تشویق مشتریان به حضور کمتر در شعب بانکها و فرهنگ سازی جهت استفاده مردم از ابزارهای بانکداری الکترونیک و خدمات غیرحضوری بانکها.
  • گوشزد نمودن خطرات ناشی از مبادله وجوه نقد در انتقال ویروس به مشتریان و کمک به حداقل رساندن عملیات پرداخت و دریافت وجوه نقد در جامعه.
  • مذاکره با دستگاه های اجرایی استان جهت همکاری با بانکها در متوقف نمودن پرداخت تسهیلات تکلیفی.
  • اجتناب از ارسال هرگونه کارت پستال و پیام تبریک و تسلیت فیزیکی مناسبت های ملی و مذهبی در شبکه بانکی.

در ادامه جلسه سایر مدیران شبکه بانکی در خصوص مسائل و موارد مربوط به نحوه مواجهه با پیشگیری از شیوع این بیماری به بحث و گفتگو نشستند و تجربیات و پیشنهادات خود را به اشتراک گذاشتند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000