برنامه‌های کارگزاری بانک مسکن در سال جاری

مدیرعامل شرکت کارگزاری بانک مسکن از برنامه‌ریزی برای افزایش سهم این شرکت از بازار معاملات اوراق بهادار از ۲.۲ به ۳.۷۵ درصد در سال مالی جاری خبرداد.
پایگاه خبری بانک مسکن

محمدمهدی بحرالعلوم مدیرعامل شرکت کارگزاری بانک مسکن در گفت‌ و گو با پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، با تشریح برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای سال مالی جاری شرکت کارگزاری بانک مسکن که منتهی به پایان شهریور 1399 است، گفت: در حوزه معاملات اوراق بهادار در صدد حفظ جایگاه میان سه کارگزار برتر بانکی در حوزه اوراق بهادار هستیم. همچنین حفظ رتبه «الف» در حوزه اوراق بهادار و افزایش سهم از بازار از 2.2 به 3.75 درصد از دیگر برنامه‌های سال جاری است.

به گفته وی، ارتقاء سطح کیفی و کمی معامله‌گران، برقراری ارتباط مداوم با فعالان برتر بازار در راستای جذب مشتریان حقیقی و حقوقی، آسیبشناسی پیوسته واحد معاملات و پیگیری روند بهبود مستمر، گسترش شعب در شهرهای با پتانسیل و استفاده از نیروهای بومی خوشنام، استفاده از ابزارهای جدید معاملاتی برای کاهش خطای انسانی و نیز راه‌اندازی باشگاه مشتریان کارگزاری بانک مسکن از دیگر برنامه‌های سال مالی جاری این شرکت در حوزه معاملات اوراق بهادار است.

بحرالعلوم با بیان اینکه در حوزه معاملات بورس کالا و انرژی نیز، امسال برنامه‌های ویژه‌ای در کارگزاری بانک مسکن دنبال می‌شود، گفت: حفظ ارزش معاملات ماهانه در سطح 3500 میلیارد ریال و رسیدن به هدف 5000 میلیارد ریالی در بورس کالا از مهمترین این برنامه‌هاست. علاوه بر این در صدد حفظ رتبه «الف» در بورس کالا، کسب سهم 2.7 درصدی از بازار در بورس کالا و نیز کسب سهم 3.5 درصدی از بازار در بورس انرژی، از دیگر برنامه‌های این حوزه به شمار می‌آید که برای تحقق آن برنامه‌ریزی شده است.

مدیرعامل شرکت کارگزاری بانک مسکن با اشاره به اینکه این شرکت در حال حاضر بین 15 کارگزار برتر در حوزه فیزیکی کالا قرار دارد، حفظ این رتبه را از برنامه‌های مهم سال جاری عنوان کرد و افزود: توسعه بخش بازاریابی در حوزه معاملات کالا و انرژی و نیز مشارکت فعال و تأثیرگذار در تصمیمات بورس کالا به منظور توسعه بازار کالا از طریق حضور در کارگروه‌های تخصصی کانون کارگزاران، از دیگر برنامه‌هایی است که دنبال می‌شود.

وی از برنامه‌ریزی‌های این شرکت در حوزه منابع انسانی نیز خبر داد و ضمن اشاره به مواردی همچون تهیه منشور اخلاقی و حرفه‌ای شرکت، یادآور شد: در سال مالی جاری بهبود سیستم سنجش نگرش کارکنان، به‌روزرسانی آئین‌نامه جامع نظام آموزشی، برگزاری دوره‌های آموزشی امنیت اطلاعات و بهبود امکانات سامانه TBS (سامانه جامع کارگزاری) نیز در دستور کار قرار دارد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000