معاون وزیر راه وشهرسازی در بزرگداشت خدمات مدیرعامل فقید بانک مسکن اعلام کرد

رحیمی انارکی، حامی مالی مسکن کم درآمدها

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از مدیرعامل فقید بانک مسکن به عنوان حامی مالی مسکن کم درآمدها یاد کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، حبیب اله طاهرخانی، معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اندوه بار توصیف کردن ضایعه درگذشت نابه هنگام و ناگهانی مرحوم ابوالقاسم رحیمی انارکی،مدیرعامل و رییس هیئت مدیره بانک مسکن در تشریح ویژگی های اخلاقی و خدمات وی در حوزه تامین مالی مسکن از او به عنوان یکی از بزرگترین و پرتلاش ترین حامیان تامین مالی مسکن کم درآمدها یاد کرد.

طاهرخانی تاکید کرد:خدمات و تلاش های مرحوم رحیمی انارکی در موضوع تامین مالی مسکن کم درآمدها در میان مسئولان و متولیان امر مسکن و افرادی که از نزدیک شاهد تلاش های ایشان به منظور پیشبرد طرح های تامین مسکن به خصوص برای اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه بودند، فراموش شدنی نیست.

وی افزود:مرحوم رحیمی انارکی فردی پرتلاش و کم ادعا و مدیری با پشتکار و انگیزه بالا به منظور کمک به بهبود وضعیت تامین مسکن در کشور بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با ابراز تاسف و تالم از درگذشت نابهنگام مدیرعامل و رییس هیئت مدیره بانک مسکن وی را دوستی نزدیک و همکاری عزیز برای همه مسئولان حوزه مسکن و افرادی توصیف کرد که در امر تامین مسکن در کشور فعال هستند.

وی با تاکید بر اینکه پشتیبانی های بی دریغ و حمایت های رحیمی انارکی در رفع موانع و مشکلات مربوط به تامین مالی وپیشبرد طرح های مسکن به خصوص طرح مسکن مهر از جمله اقدامات ستودنی وی در بیش از سه دهه فعالیت صادقانه اش در بانک مسکن است خاطرنشان کرد:از مهمترین ویژگی های وی استقبال از هر پیشنهاد سازنده و موثر در جهت پیشبرد طرح ها وسیاست هایی بود که منجر به تسهیل شرایط خانه دار شدن مردم به خصوص اقشار کم درآمد و ایجاد پیشرفت در طرح های مسکن سازی دولت می شد.

طاهرخانی گفت:وی همواره به عنوان یک تسهیل گر و همکار بین بخش تخصصی مسکن و حوزه های مالی و بانکی به خوبی ایفای نقش می کرد و همواره در تلاش بود به سیاست های تامین مسکن با توجه به ملاحظات نظام بانکی کشور و تسهیل شرایط ، جامه عمل بپوشاند.

وی با اشاره به اعتقاد قلبی شادروان رحیمی انارکی به هدایت سرمایه ها به سمت ساخت و تامین مسکن مورد نیاز آحاد جامعه به خصوص گروه های مصرفی،خاطر نشان کرد:از آنجا که رحیمی انارکی اعتقاد به لوکس سازی نداشت و معتقد بود سرمایه گذاری های ساختمانی باید به سمت ساخت مسکن برای اقشار نیازمند و دهک های پایین و متوسط جامعه هدایت شود فعالیت های بزرگ وقابل توجهی با کمک و همراهی ایشان به منظور پیشبرد طرح های مسکن سازی در شهرهای جدید را آغاز کردیم.فعالیت های بزرگی در حوزه مشارکت در تولید واحدهای مسکونی در شهرهای جدید برای اقشار متوسط با حمایت وی شروع شد که از جمله آن ها می توان به پروژه بزرگ اندیشه اشاره کرد.

طاهرخانی در پایان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره ایشان از خداوند متعال برای وی طلب رحمت و مغفرت کرده و افزود:خداوند ایشان را رحمت کند و روحشان را با بزرگان و اولیا صالحین محشور کند.وی همچنین برای خانواده بزرگوار ایشان،همکاران وی در مجموعه بانک مسکن و سایر بازماندگان و دوستدارانش طلب صبر کرد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000