مدیریت شعب استان کرمان اعلام کرد

بانک مسکن رسالت خود را به خوبی ایفا کرده است

دادستان کرمان از عملکرد بانک مسکن در ارائه خدمات به مشتریان و تعامل با دادگستری تقدیر کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، دادخدا سالاری دادستان کرمان با تأکید بر جایگاه رفیع بانک مسکن از عملکرد بانک در ارائه خدمات به مشتریان و تعامل با دادگستری تقدیر کرد.

محمد غفوریان مدیر شعب استان نیز با اشاره به اهمیت جایگاه ویژه قوه قضائیه در کشور از نقش مدیران قضائی در ایجاد امنیت و آرامش در جامعه و اجرای صحیح و گسترش عدالت در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیر کرد.

مدیر شعب استان گفت: با عنایت به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید، بخش مسکن از بخش های است که با ایجاد جهش در آن می تواند سایر بخشها اقتصادی کشور را به حرکت در آورد.

غفوریان با ارائه عملکرد مدیریت کرمان در پرداخت تسهیلات در سال 98 افزود: در سال گذشته 19هزار و600 فقره تسهیلات به مبلغ 8هزار و دویست میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

وی با ییان اینکه بانک مسکن استان ، عملکرد بسیار خوبی در پرداخت تسهیلات داشته است افزود: در حال حاضر تعدادتسهیلات زنده مدیریت در بخش مسکن 175هزارمی باشد.

مدیر شعب استان تصریح کرد: پرداخت تسهیلات تازه به متقاضیان مستلزم ورود منابع جدید به بانک است ؛که با توجه به اینکه استان کرمان از استانهای غنی از نظر وجود معادن است ،اما سهم بانک مسکن از منابع مالی بخش معادن وصنایع بسیار ناچیز است.

غفوریان در ادامه تخصیص عادلانه منابع موجود در بین بانکهای استان را خواستار شد.

وی فروش اقساطی طرح های مسکن مهر باقی مانده را مستلزم همکاری همه سازمانها مرتبط با مسکن مهر دانست و بر تسریع فروش اقساطی پروژه های باقی مانده با حمایت و همکاری سیستم قضایی استان تأکید کرد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000