به دنبال فداکاری برخی از هموطنان در جریان ناآرامی های آبان ماه سال۹۸ :

"از همسایگان جان فشان بانک مسکن تجلیل شد "

از همسایگان جان فشان بانک مسکن در جریان ناآرامی های آبان ماه سال ۹۸ تجلیل شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا ؛مدیریت شعب منطقه غرب تهران، از فداکاری تعدادی از هموطنان که در جوار شعب بانک مسکن ساکن و یا شاغل بوده و طی حوادث آبان ماه سال گذشته، از منافع بانک مسکن محافظت کردند، قدردانی شد.

براساس این گزارش، مسوولین حوزه های غرب و جنوب غرب استان تهران و روسای شعب نسیم شهر، طالقانی شهرقدس ،شهرقدس، ولیعصر شهریار، آیت اله کاشانی و تهرانسر، ضمن دعوت از همسایگان فداکار، با اهدای لوح تقدیر و هدایا، زحمات آنان در زمان بحران را ارج نهادند.

این اقدام در پی مصوبه هیأت مدیره بانک مسکن در اسفند ماه سال گذشته مبنی بر تقدیر از مشتریان، همسایگان شعب، کسبه محلی، رهگذران و نیروهای نظامی و انتظامی که درکاهش خسارات وارده و یا عدم ایراد خسارت به اماکن و تاسیسات بانک نقش بسزایی داشتند، صورت پذیرفت و طی آن، هدایای ارسالی به معرفی شدگان اهدا شد.

لازم به یادآوری است در حوادث آبان ماه سال 98، از یکصد شعبه آسیب دیده بانک مسکن در کشور، بیست و سه شعبه از شعب منطقه غرب تهران مورد آسیب واقع شد و سه شعبه از شعب تحت پوشش ، تخریب کامل گردید که با مدیریت بحران مناسب و تلاش همکاران ، این شعب از همان روزهای آغازین، به فعالیت خود ادامه دادند.

از جمله مشتریان و همسایگان بانک مسکن که با به خطر انداختن جان خود اقدام به خاموش نمودن شعله های آتش داخل ساختمان شعب نموده و از وارد شدن خسارت به بانک مسکن جلوگیری کردند، می توان به آقایان مهدی دانا، کریمی، نعمتی، فرزاد میرزایی، محمدعلی حسنلو، محمد حاجیلو، فرهاد عبداله پور و خانم مهین رضائی اشاره نمود.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000