مدیر شعب استان کرمانشاه پس از دیدار با مدیرکل راه شهرسازی مطرح کرد

تعیین تکلیف واحدهای مسکن مهر استان در سالجاری

مدیر شعب استان کرمانشاه پس از جلسه ای با مدیرکل راه و شهرسازی استان اظهار داشت: با راهکارهایی که مطرح شد و با پرداخت تسهیلات متمم، خیلی از پروژه های باقیمانده مسکن مهر استان در سالجاری تعیین تکلیف خواهند شد
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، حسن ریحانی پور ضمن بیان مطلب فوق افزود: طی نشست ها و جلسات متعددی که با مسوولان ادارات مختلف بویژه اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شده، همه تلاش خود را به کار خواهیم بست تا تعداد3هزارو921واحد از پروژه های باقی مانده مسکن مهر ، که با پرداخت تسهیلات متمم تکمیل می شود هر چه زودتر به سرانجام برسند و تعیین تکلیف شوند.

وی افزود: در این جلسه بطور مشخص پروژه های مسکن مهر کارگری 1و2 و پروژه های مسکن مهر شهرستان های هرسین و جوانرود و پروژه بنیاد تعاون ناجا مورد بحث قرار گرفت و تصمیماتی در خصوص راهکارهای تسریع در به سرانجام رساندن این پروژه ها اتخاذ شد.

مدیر شعب استان کرمانشاه گفت: از ابتدای شروع طرح، در مجموع بیش از 14 هزار میلیارد ریال تسهیلات به تعداد59هزار و 724 واحد مسکن مهر استان اختصاص یافته است که از این تعداد 37 هزار و 298 واحد در مرکز استان و22 هزار و 444 واحد در شهرستان های استان قرار دارد.

ریحانی پور خطاب به آن دسته از مشتریانی که واحدهای مسکن مهر آنها تحویل داده شده، اما هنوز برای دریافت کارت قسط مراجعه نکرده اند گفت: تأخیر در مراجعه به بانک برای فروش اقساطی تسهیلات ،علاوه بر افزایش سود دوران مشارکت باعث خواهد شد تا تسهیلات نیز از حالت حمایتی و یارانه ای دولت خارج شده و با نرخ آزاد محاسبه شود. لذا به مشتریان گرامی توصیه می کنیم در اسرع وقت به شعبه مربوطه مراجعه و نسبت به تعیین تکلیف تسهیلات خود اقدام کنند.

این گرازش حاکی است، در این نشست، شریفی، مدیر راه وشهرسازی استان کرمانشاه نیز با اشاره به حسن همکاری بانک مسکن گفت: بانک مسکن استان کرمانشاه علاوه بر تسهیلات مسکن مهر در پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان استان نیز بسیار موفق عمل کرد و با کار جهادی کارنامه درخشانی از خود نشان داد.

وی افزود: تلاش و همکاری بانک مسکن و راه و شهرسازی در جهت ارائه خدمت مطلوب به همشهریان است و امید داریم در سالجاری باقی مانده واحدهای مسکن استان تکمیل و تعیین تکلیف شود.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000