با حضور مدیرکل روابط عمومی استانداری کردستان:

مدیر شعب استان کردستان به عنوان مدیر روابط عمومی محور تجلیل شد

در مراسمی با حضور مدیرکل روابط عمومی استانداری کردستان از مدیر شعب کردستان به عنوان مدیر برتر روابط عمومی محور و برتر دستگاه های اجرایی تقدیر شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، یاسینی با ابلاغ پیام تبریک و تقدیر استاندار کردستان از مدیر شعب کردستان گفت: روابط‌ عمومی‌ها دروازه‌ای برای تعامل و شناخت متقابل جامعه و مراکز تصمیم گیری و منشاء اصلی توسعه و ارتقای هر سازمانی هستند و وقتی این امر مهم تحقق می یابد که مدیران سازمانهای روابط عمومی را محور اصلی فعالیتهاو برنامه های خود در سازمان قرار دهند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کردستان در ادامه به نقش بسیار مهم مدیران دستگاههای اجرایی استان در ایجاد یک روابط عمومی پویا اشاره کرد و ابراز داشت: در برخی از سازمانها متاسفانه نیروهای ناکارآمد و بی انگیزه را به روابط عمومی که قلب تپنده و موتور حرکت دستگاه است، منصوب می کنند که نتیجه آن عدم کارکرد مطلوب روابط عمومی و عدم اعتقاد و باور مدیر سازمان به روابط عمومی است.

یاسینی در ادامه از روابط عمومی بانک مسکن به عنوان یکی از روابط عمومی های تاثیر گذار در شواری روابط عمومی استان نام برد و افزود: روابط عمومی بانک مسکن بدون شک یکی از روابط عمومی های اثربخش در تعاملات بین سازمانی دستگاههای اجرائی استان است و به خوبی توانسته است عملکرد و رویکرد بانک مسکن را در توسعه بخش مسکن معرفی نماید.

وی از جلال الدین سلیمی مدیر شعب کردستان به عنوان مدیر روابط عمومی محور عنوان کرد و گفت: بدون شک موفقیت روابط عمومی بانک مسکن نتیجه باور و اعتقاد مدیر بانک مسکن کردستان به روابط عمومی و کارکرد آن در توسعه سازمان است که در اینجا برخود لازم می دانم از آقای سلیمی به عنوان مدیر روابط عمومی محور تقدیر و تشکر نمایم.

در ادامه این مراسم جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان کردستان با ابراز خرسندی از حضور مدیرکل و هیئت رئیسه شورای روابط عمومی های استان در مدیریت استان گفت: در عصر حاضر اگرچه نگوییم ارتباطات اولین عنصر و اساسی ترین اصل مورد نیاز بشر است، اما به جرأت می توان گفت یکی از بنیادی ترین دانش ها و مهمترین عوامل پیشرفت انسان امروزی و شالوده و زیربنای سایرعلوم قرن حاضر است.

وی اعتقاد و باور مدیران سازمانها به روابط عمومی به عنوان موتور حرکت سازمان را موجب توسعه و بالندگی سازمان دانست و گفت: هر مدیری اگر می خواهد در ارتباطان درون و برون سازمانی موفق باشد می بایست روابط عمومی را بازوی مشورتی و ارتباطی خود قرار دهد.

سلیمی حفظ و جذب مشتری را مهمترین اولویت سازمانهایی نظیر بانکها دانست و گفت: روابط عمومی حلقه اصلی ارتباط بین سازمان، مدیریت و مردم است و با توجه به اهمیت بسیار زیاد حفظ مشتری در تداوم حیات بانکها، لذا روابط عمومی می تواند اصلی ترین نقش بانک در تحقق این امر مهم باشد.

مدیر شعب کردستان روابط عمومی را حلقه وصل میان بانک و مشتریان عنوان کرد و افزود: روابط عمومی چشم بینا و گوش شنوای سازمان است و با ایجاد ارتباطات اثر بخش می تواند سبب وفادار سازی مشتریان به بانک شود.

لازم بذکر است در پایان این مراسم با اهدای لوحی توسط مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استاندار کردستان از جلال الدین سلیمی بعنوان مدیر روابط عمومی محور و برتر دستگاههای اجرائی استان تجلیل شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000