تجلیل از کارشناسان عرصه ارتباطات و روابط عمومی در مدیریت شعب استان بوشهر

عقیل زینلی مدیر شعب استان بوشهر در جمع روسای شعب استان و کارکنان مدیریت به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات از کارشناسان مربوطه در مدیریت تقدیر و تشکر به عمل آورد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مدیر شعب استان با تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات گفت: کسب رتبه پنجم در کشور در این شرایط سخت، کار بسیار بزرگی بوده که بخشی از موفقیت ها مرهون تلاش و کوشش همکاران روابط عمومی است.

زینلی اضافه کرد: روابط عمومی آینه یک سازمان است ونقش راهبردی را درسازمان دارد و چشم بینا و گوش شنوای هر سازمانی است.روابط عمومیها باید با شفافیت و صداقت نسبت به انتقال اخبار و گزارشها از عملکرد سازمان برای اقناع و تنویر افکار عمومی اقدام کنند.

وی تصریح کرد: این بخش مهم به عنوان بخش زنده و پویای سازمان، باید مسائل مختلف حوزه کاری را به خوبی رصد و برای سازمان در این حوزه ها برنامه ترسیم کند.

مدیر شعب استان با تاکید بر لزوم ارتباط مناسب روابط عمومیها با جامعه ادامه داد: روابط عمومی مغز متفکر سازمان و رسانهای قوی برای ارتباط با مردم محسوب می شود که اساس و ریشه آن بر ارتباط قوی و منسجم بین مردم و مجموعه اداری استوار است. روابط عمومی باید با تدوین برنامه های پرنشاط پویایی و انگیزه را بین همکاران ایجاد نماید.

وی افزود: کارکرد مناسب روابط عمومی، اسباب تکریم ارباب رجوع و افزایش میزان رضایتمندی مردم از خدمات سازمان میشود.

وی با اشاره به اینکه در عصر کنونی باید از رسانه ها و فضای مجازی برای اطلاع رسانی سریع و صحیح به نحو شایسته بهره گرفت، یادآور شد: روابط عمومیباید دانش روز داشته باشد و از فضای مجازی و روزنامه های محلی به بهترین نحو استفاده نماید.

زینلی گفت: در فضای کنونی باید به مسئولیت روابط عمومی به عنوان یک مسوولیت اثرگذار در هر سازمان نگاه کرد و با فراهم کردن امکانات مورد نیاز، آنان را در انجام رسالتشان یاری داد.

وی با تقدیر از تلاشگران عرصه ارتباطات و روابط عمومی گفت: هر چه تعامل این بخش با مردم و انعکاس انتقادات، پیشنهادات و مشکلات آنها به مدیران بیشتر باشد، سازمان را بهتر در رسیدن به اهداف و برنامه های خود یاری مینماید.

زینلی با بیان اینکه روابط عمومیها در بهینهسازی و فرآیند تصمیمگیری سازمان خود نقش اساسی دارند و می‌توانند زمینه مشارکت عمومی همکاران را فراهم آوردند، ادامه داد: روابط عمومی ها میتوانند با رصد خواسته ها و مطالبات آنان و انتقال آن به مسوولین سازمان و اطلاعرسانی از سیاست و عملکردهای سازمان به بیرون، نقش بهسزایی داشته باشند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000