بازگشت ۴ زندانی غیر عمد به کانون خانواده در استان فارس

همزمان با ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن عید سعید فطر، همت و کمک مومنانه ۴۴۰ همکار مدیریت شعب استان فارس سبب شد تا ۴ زندانی با محکومیت غیر عمد به آغوش گرم خانواده شان بازگردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، طی این عمل انسان دوستانه با اهداء یک روز حقوق کارکنان بانک مسکن در مدیریت استان فارس که با هماهنگی ستاد دیه استان انجام پذیرفت علاوه بر کمک 860 میلیون ریالی برای آزاد سازی زندانیان 250 میلیون ریال نیز جهت تهیه بسته های حمایتی جمع آوری شد تا با یاری کمیسیون هماهنگی بانک ها این مبالغ به دست افراد نیازمند برسد.

مدیر شعب استان فارس ضمن تشکر و قدردانی از همکاران خیر گفت : این امر خدا پسندانه در ماه نزول قرآن و پیوند آسمانی دل ها صورت گرفت تا علاوه بر ثواب و برکات دنیوی و اخروی ، قلب چندین هموطن نیز شاد گردد.

مجید امیری نهادینه شدن فرهنگ یاری رسانی به همنوعان را اقدامی بسیار ارزشمند تلقی نمود و باز خورد آن را در ارتقاء فرهنگ جامعه و حفظ کانون خانواده زندانیان با اهمیت دانست.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد با جمع آوری کمک های همکاران باز هم شاهد اتفاقات خوب در راستای کمک رسانی به تعداد بیشتری از افراد نیازمند جامعه باشیم.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000