آموزش ۲۴۰۰ نفر-ساعت در گروه سرمایه گذاری مسکن/ اجرای سیاست جبران خدمت کارکنان

مدیریت منابع انسانی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در سال مالی ۹۸ نسبت به برگزاری ۲ هزار و ۴۴۰ نفر ساعت آموزش برای پرسنل رده‌های مختلف شرکت اقدام کرده است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، موضوع آموزش یکی از محورها و رویکردهای مهم بانک مسکن و مجموعه های تابعه این بانک بوده است.

در جهت احصاء نیازهای آموزشی مرتبط با مشاغل و سازمان و همچنین طراحی و اجرای دوره های آموزشی ذیربط، اداره کل آموزش بانک مسکن با انجام نیازسنجی اقتضایی در برهه های مختلف زمانی و حسب شرایط جاری در سازمان ، اقدام به استخراج نیازهای آموزشی به اقتضای شرایط وقت، می کند و دوره های آموزشی متناسب با آنها را جهت اجرا برای واجدین شرایط مورد نظر در هر بخش طراحی و تدوین می کند.

در همین زمینه شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن نیز به منظور استفاده حداکثری از قابلیت کارکنان، افزایش ماندگاری، حفظ انگیزه و کمک به شکوفایی و توانمندی آنها در راستای ارزش‌های سازمانی مبنی بر حفظ تعلق سازمانی و توسعه ابتکار و نوآوری، رویکرد آموزش و توسعه منابع انسانی و به طبع آن ارتقاء شغلی پرسنل را طراحی و مورد بهره‌برداری قرار داده است.

مدیریت منابع انسانی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در سال مالی 98 نسبت به برگزاری 2 هزار و 440 نفر ساعت آموزش برای پرسنل ردههای مختلف شرکت اقدام کرده است.

مدیران ارشد شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن بر این باورند که توسعه مشارکت کارکنان همسو با اهداف شرکت، بدون ایجاد انگیزه در آن‌ها و توجه هدفمند به منابع انسانی میسر نمی‌شود که پیرو همین سیاست، در این راستا رویکرد جبران خدمت کارکنان منطبق با سیاست‌های گروه طراحی و اجرا شده و به مرور زمان مورد بازنگری قرار گرفته است.

شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به منظور شناسایی میزان رضایت کارکنان در بخش های مخلتف از جمله وضعیت شغلی خود، خدمات رفاهی شرکت، عملکرد پرسنل خدمات و سطوح مختلف اقدام به تعریف رویکرد نظر سنجی از کارکنان کرده است.

رعایت اصول اخلاقی همواره برای ایجاد محیطی سالم و آماده جهت فعالیت مولد کارکنان و افزایش کیفیت کار آنها، مورد توجه بوده است.

به منظور حصول اطمینان از رعایت اصول اخلاقی در تمامی سطوح سازمانی و رعایت مسائل انضباطی با تدوین آیین‌نامه انضباط کار به صورت نظام ‏مند در شرکت توسعه یافته است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000