رییس سازمان بهزیستی کشور خبر داد

تسهیل‌گری احداث ۸۷۰۰۰ واحد مسکونی مددجویان در دولت تدبیر و امید

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۹/۰۳/۱۲
۱۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان دهک‌های یک تا سه تا پایان امسال تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، وحید قبادی‌دانا معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان بهزیستی کشور در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان دهک یک تا سه در محل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، با اعلام اینکه این واحدها تا پایان امسال تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود، گفت: از ابتدای تاسیس سازمان بهزیستی ۱۲۳ هزار واحد مسکونی توسط سازمان بهزیستی تسهیل گری شد تا در اختیار مددجویان قرار بگیرد که ۸۷ هزار واحد آن در دولت تدبیر و امید انجام شد.

رییس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: در ۱۶ ماه گذشته احداث ۲۱ هزار واحد مسکونی برای مددجویان به تصویب رسید که سازمان بهزیستی با مشارکت وزارتخانه راه و شهرسازی و نهادهای مختلفی از جمله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این برنامه‌ها را به انجام رسانده و یا در دست انجام دارد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشکلات عمده ساخت واحدهای مسکونی مددجویان را در شهرها عنوان کرد و افزود: سازمان برنامه و بودجه قول مساعد داده تا بودجه لازم را برای ساخت و تکمیل مسکن مددجویان در اختیار تخصیص دهد.

قبادی‌دانا همچنین در خصوص مسکن خانوارهای دو معلول و تفاهم‌نامه‌ای که سال‌های گذشته بین سازمان بهزیستی با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بنیاد مستضعفان، سازمان ملی زمین و مسکن و قرارگاه خاتم‌الانبیاء برای ساخت ۱۴۰۰۰ واحد مسکونی خانوارهای دو معلول به امضا رسیده، اعلام کرد: ۸۸۰۰ واحد مسکونی از ۱۴۰۰۰ واحد به اتمام رسیده است و با تفاهمی که وزیر تعاون با رییس بنیاد مستضفعان داشته، عملیات واحدهای مسکونی باقیمانده خانوارهای دو معلول تا پایان سال جاری به اتمام می رسد.

رییس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: سال گذشته تفاهم نامه ای مشترک بین سازمان بهزیستی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ۲۰ هزار واحد مسکونی خانواده های تحت پوشش سازمان بهزیستی به امضا رسید که از این تعداد، ۱۳۰۰۰ واحد در حال ساخت است و ۷۰۰۰ واحد به اتمام رسیده و تحویل مردم شده است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد تا اعتبار این تفاهم‌نامه که توسط سازمان برنامه و بودجه و ستاد هدفمندی یارانه‌ها انجام شده است تا پایان سالجاری به اتمام برسد و تحویل متقاضیان شود.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000