مدیر شعب استان چهارمحال و بختیاری در مصاحبه ای با صدا و سیما:

اقدامات پیشگیرانه بانک مسکن در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا را تشریح کرد

مدیر شعب استان چهارمحال و بختیاری، جزییات اقدامات پیشگیرانه بانک مسکن جهت سهولت در ارائه خدمات و رفاه حال مشتریان در دوران شیوع بیماری کرونا را تشریح کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از صدا و سیما، محسن ربانی یکتا، مدیر شعب استان چهارمحال و بختیاری با ارایه گزارش اقدامات و خدمات بانک مسکن در راستای حفظ سلامت مردم عزیز کشور در دوران شیوع بیماری کرونا، گفت: بخشودگی سه ماهه جرایم دیرکرد، فقط مربوط به تسهیلات قرض الحسنه بوده که بانک مسکن تسهیلات ازدواج و ساخت مسکن روستایی را در قالب قرارداد قرض الحسنه به مشتریان خود اعطا کرده و در این اقدام بانک مسکن ، اقساط تسهیلات مشتریان در بازه سه ماهه زمانی شیوع بیماری کرونا را بدون لحاظ جریمه دیرکرد، به مانده بدهی وام مشتری، با افزایش مدت قرارداد اضافه کرده است.

در ادامه ربانی یکتا اظهار داشت: بانک مسکن با توجه به شیوع بیماری کرونا و مشکلات به وجود آمده ناشی از آن و ضرورت کاهش حضور شهروندان در اماکن عمومی، زمان اجرای طرح بخشودگی جرایم موسوم به «میثاق» را تا پایان خردادماه 1399 نیز تمدید کرده است، وی همچنین با اشاره به امکان ثبت آنلاین درخواست تسهیلات مسکن، بدون نیاز به حضور در شعبه و همچنین خدمات بانکداری الکترونیک بانک مسکن، بر اولویت و اهمیت حفظ سلامتی تمامی هموطنان برای بانک مسکن تاکید کرد.

ربانی یکتا در پایان یادآور شد ، بر اساس تمهیدات اتخاد شده، مشتریان بانک مسکن می توانند از طریق تمامی درگاه های غیرحضوری بانک اعم از موبایل بانک ، اینترنت بانک ، تلفن بانک ، خودپرداز ، وب کیوسک و ... از خدمات بانکی بهره مند و همچنین ضمن واریز اقساط غیرجاری خود بدون نیاز به حضور در شعبه از مزایای بخشودگی جرایم به نسبت واریزی برخوردار شوند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000