حضور مدیر شعب مازندران در مرکز سامد و پاسخگویی به سؤالات شهروندان و مشتریان استان

دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و حسب تاکیدات استاندار بر استمرار تعامل مردم و دولت ،دعوت از مدیران استانی را جهت حضور در مرکز سامد(سامانه ۱۱۱) به منظور پاسخگویی به شکایات و درخواست های مردم شریف استان در دستور کار خود قرار داده است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، بر این اساس مصطفی تقوی مدیر شعب استان در صبح روز یکشنبه مورخ11/3/99 با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری (سامد)در مرکز استان به سوالات و درخواست های شهروندان و مشتریان پاسخ گفت و پیگیر رفع مشکلات آنان شد.

قابل ذکر است در این برنامه طی زمانبندی 2 ساعته بالغ بر30 تماس تلفنی برقرار شد و مواردی از قبیل درخواست تسهیلات خرید،ساخت و تعمیرمسکن، استمهال اقساط معوق،شرایط دریافت تسهیلات و...مطرح گردید که توسط مدیر شعب استان و مسؤلین مربوطه پاسخ داده شد و برخی از موارد جهت بررسی های لازم از مبادی قانونی تا حصول نتیجه پیگیری می شود.

مدیر شعب مازندران در حاشیه این برنامه اظهار کرد:حضور مدیران در مرکز سامد و ارتباط تلفنی با شهروندان باعث کاهش مراجعات حضوری و همچنین کاهش زمان رسیدگی به شکایات بوده و در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان موثر و رضایت مندی مردم و مشتریان را در بر خواهد داشت.

تقوی در ادامه افزود: ارائه پیشنهادات و شکایات فرصتی است تا با شناسایی این موارد از طریق شهروندان جهت اصلاح و برطرف کردن آن برنامه ریزی های لازم صورت گیرد تا رضایتمندی مردم افزایش یابد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000