مدیر شعب استان در دیدار با مدیرکل جدید اداره راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری:

افزایش تعامل، همکاری و تحکیم روابط دو مجموعه یک ضرورت است

مدیر شعب بانک مسکن استان چهارمحال و بختیاری و هیات همراه به منظور گسترش تعامل و تحکیم روابط با مدیر کل جدید اداره راه و شهرسازی استان دیدار و گفتگو کرد و از لزوم افزایش هماهنگی و همکاری بیشتر دو مجموعه به عنوان یک ضرورت یاد کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مدیر شعب استان پس از تبریک انتصاب شایسته مدیرکل اداره کل راه و شهرسازی استان به سمت جدید در سنگر خدمت به مردم عزیز استان و اشاره به سوابق درخشان و ارزنده وی، ابراز امیدواری کرد روابط و تعامل آن اداره کل با بانک مسکن از این پس مستحکم تر از قبل شود.

محسن ربانی یکتا گفت: کارکنان بانک مسکن با کارکنان اداره کل راه و شهرسازی همیشه رابطه صمیمانه و خوبی داشته و بعد از آغاز طرح مسکن این رابطه نزدیکتر نیز شده است و بانک مسکن به لطف خدا و با همفکری و تعامل بیشتر با کارکنان آن مجموعه، موفق شده است مشکلات مسکن طرح مهر را تا حد زیادی از سر راه بردارد.

در ادامه وی با ارائه گزارشی به برخی از پروژه های مسکن مهر بلاتکلیف همچون پروژه طلوع شهرکرد ، گندمان، ده دژ اسپادانا فارسان و ... اشاره و اظهار کرد: تعیین تکلیف نهایی معدود پروژه های مسکن مهر باقی مانده در گروی وحدت رویه در پیگیری امور با تعامل و همکاری بیشتر بین مجموعه کارکنان بانک مسکن و اداره کل راه و شهرسازی می باشد.

در ادامه نیز حسین علی مقصودی، مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان پس از عرض خیر مقدم و تشکر از حضور بانک مسکن، از پیگیری و تعیین تکلیف پروژه های مسکن مهر باقی مانده به عنوان اولویت های آن اداره کل یاد کرد. وی با اشاره به اقدامات و مذاکرات اولیه انجام شده در راستای راه اندازی طرح مسکن اقدام ملی در استان، بر لزوم و ضرورت همکاری و مشارکت بیشتر با بانک مسکن در آینده تاکید کرد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000