امضاء تفاهم نامه ساخت مدرسه شهدای بانک مسکن در گلستان

تفاهم نامه ساخت مدرسه ۴ کلاسه شهدای بانک مسکن در استان گلستان به امضاء مجید اسدی فر مدیر شعب گلستان و مهندس لیوانی مدیر کل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان رسید.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مدیر شعب گلستان و مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان طی نشستی مشترک که در بانک مسکن برگزار شد، تفاهم نامه ساخت مدرسه 4 کلاسه شهدای بانک مسکن را که مقرر شده است با مشارکت بانک مسکن در روستای محروم یکه قوز سفلی واقع در شهرستان کلاله احداث و به بهره برداری برسد، امضاء نمودند.

در این نشست مجید اسدی فر مدیر شعب گلستان، اظهار داشت: بانک مسکن همواره آمادگی دارد تا در راستای رسالت و مسوولیت اجتماعی خود در حوزه ساخت مدارس در مناطق محروم استان ها مشارکت و همیاری کند.

مدیر شعب گلستان افزود: مبلغ 450 میلیون تومان اعتبار برای ساخت این مدرسه تخصیص یافته است.

همچنین در ادامه مهندس لیوانی مدیرکل نوسازی مدارس استان، طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی و تشکر و قدردانی از مجموعه بانک مسکن به جهت مشارکت، تعامل و همیاری در ساخت مدرسه مذکور، این اقدام خداپسندانه را در راستای مسئولیت اجتماعی بانک مسکن بسیار شایسته ، ستودنی و ماندگار دانست. وی ابراز امیدواری کرد؛ این اقدام بانک در جهت کمک به رفاه و توسعه آموزشی و یادگیری دانش آموزان بوده و می تواند نقش مهم و اثرگذاری داشته باشد که برای آیندگان به یادگار خواهد ماند.

گفتنی است، مدیر شعب استان گلستان با حضور در روستای یکه قوز سفلی همراه با رییس آموزش‌ وپرورش شهرستان کلاله و روسای دوایر فنی و ارزیابی، تجهیز و پشتیبانی و منابع انسانی مدیریت از پروژه در حال ساخت مدرسه مذکور بازدید و از نزدیک روند اجرای پروژه را مورد بررسی قرار داد.

مهندس لیوانی خاطرنشان کرد: مقرر شده است پروژه ساخت و تکمیل این مدرسه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید به اتمام رسیده و در اولین روز مهرماه به بهره برداری برسد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000