مشارکت در ساخت ۱۶۰۰واحد با پرداخت ۵۹۰ میلیارد ریال تسهیلات

مدیر شعب بانک مسکن استان ایلام گفت: بانک مسکن در ساخت ۱۶۰۰واحد با پرداخت ۵۹۰ میلیارد ریال تسهیلات مشارکت داشته است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از پایگاه خبری بازتاب ایلام، حسین عاطف ضمیر اظهار داشت: با توجه به شرایط منطقه ای، نیاز مبرم به یک برنامه ریزی هدفمند و کلی جهت دستیابی به اهداف و خدمت به مردم محروم منطقه احساس می شد که نهایتا با تلاش همکاران مدیریت و شعب بانک مسکن استان ، موفقیت های متعددی در این خصوص مختلف حاصل شد.

عاطف ضمیر با بیان اینکه بانک مسکن در حوادث غیر مترقبه و پرداخت خسارت به هم وطنان آسیب دیده از این حوادث همیشه پیشقدم بوده است، افزود: پس از وقوع سیل و زلزله در استان ایلام از ابتدای مهر ماه 96تا پایان اردیبهشت 99 بالغ بر 7هزار و 324فقره تسهیلات به مبلغ 575میلیارد و 50میلیون ریال پرداخت کردیم.

وی با اشاره به تسهیلات پرداختی بانک مسکن استان در بخش های مختلف، بیان داشت : از ابتدای نیمه دوم سال 96 تاکنون 590میلیارد ریال تسهیلات پرداختی جهت مشارکت در ساخت 1600واحد داشته ایم که خیلی از این واحدها در سال جاری و سال 1400به بهره برداری خواهند رسیدو به تعادل سازی قیمت مسکن کمک خواهند کرد.

مدیر امور شعب بانک مسکن استان ایلام با بیان اینکه 90درصد تسهیلات پرداختی بانک مسکن در حوزه مسکن می باشد، افزود: در سایر بخشها از جمله خود اشتغالی ، قرض الحسنه ازدواج، بخش تجاری از جمله فعالیت های این بانک است.

عاطف ضمیر با بیان اینکه بیشترین حجم تسهیلات پرداختی در بخش مسکن کشور مربوط به بانک مسکن می باشد، یادآور شد: بانک مسکن همواره در طرح ها و اقدامات ملی پیشقدم بود که اجرای طرح بزرگ مسکن مهر ، مشارکت در پرداخت تسهیلات حوادث طبیعی و اخیرا نیز طرح بزرگ اقدام ملی ذکر کرد که بر مبنای آن تامین اعتبار 400هزار واحد در کشور بر عهده بانک مسکن است که در نظر است مجوز خوبی برای ساخت مسکن در استان گرفته شود که مطمئنا باعث کاهش قیمت مسکن خواهد شد.

وی به مشارکت درساخت مدرسه شش کلاسه شهدای بانک مسکن در شهرستان لومار طی سال 98 اشاره و گفت: برای ساخت این مدرسه با زیر بنای 1020متر مربع اعتباری بالغ بر4میلیارد و242میلیون ریال از محل حساب های قرض الحسنه تخیصص یافته است.

مدیر شعب استان هم چنین به طرح های مختلف بانک نظیر حساب ممتازبا نرخ سود عالی اشاره و افزود: در این طرح متقاضیان می توانند با سپرده گذاری در این حساب ضمن برخورداری از مزایا و دریافت بالاترین سود ماه شمار سیستم بانکی ، در بحث ساخت و ساز نیز با فروش یا استفاده از اوراق مشارکت داشته باشند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000