حساب های صندوق پس انداز مسکن یکم یکی از مهمترین اولویت های انتخاب نهایی متقاضیان است

نشست خبری با هدف اطلاع رسانی و اجماع نظرات دستگاه های مرتبط در خصوص اقدامات استان قم در طرح مسکن اقدام ملی در محل اداره کل بنیاد مسکن قم برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این نشست خبری که مهندس صبوری ، مدیرکل راه و شهرسازی و مهندس بلدی ، مدیرکل بنیاد مسکن استان قم نیز حضور داشتند خاکساری به تبیین مراحل افتتاح حساب متقاضیان در طرح مسکن اقدام ملی پرداخت و از آمادگی همه جانبه بانک مسکن برای پیشبرد این پروژه ملی خبر داد .

در ابتدای این کنفرانس خبری صبوری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان قم به بیان اطلاعاتی در خصوص نحوه پایش و غربال نهایی متقاضیان و نحوه تکمیل مدارک ، چگونگی بارگزاری آنها در سامانه الکترونیکی مربوطه پرداخت و در این راستا نحوه معرفی متقاضیان به بانک جهت افتتاح حساب را تشریح کرد .

همچنین بلدی مدیرکل بنیاد مسکن با اشاره به تفاهم نامه اجرای این طرح در دو منطقه پردیسان قم و محدوده شصت هکتاری بافت فرسوده یکی از مناطق قم بعنوان پایلوت اجرای این طرح ملی برای احداث 3500 واحد مسکونی ، از تخصیص عوارض رایگان و اخذ موافقت سازمان نظام مهندسی به منظور ارائه تخفیف پنجاه در صدی به متقاضیان ساخت واحدهای فرسوده در جهت افزایش انگیزش و رغبت آنها به مشارکت و بازسازی مناطق در بافت فرسوده شهری خبر داد .

در ادامه این نشست خبری خاکساری داشتن حساب های صندوق پس انداز مسکن یکم را بعنوان یکی از مهمترین اولویت های انتخاب نهایی متقاضیان برشمرد و شروع همکاری بانک جهت واریز وجوه از سوی متقاضیان را منوط به تایید لیست واجدین شرایط توسط وزارت راه و شهر سازی و ارسال آن به بانک قلمداد کرد .

وی در ادامه به زمان و نحوه واریزی مبالغ متقاضیان که بعد از ارسال پیامک از سوی بانک خواهد بود اشاره کرد و بنا بر هزینه های باقیمانده پروژه ، سقف تسهیلات پرداختی به ازاء هر واحد را 850 میلیون ریال تا یک میلیارد ریال با اقساط دوازده ساله عنوان کرد . خاکساری همچنین ضمن اعلام آمادگی همه جانبه بانک مسکن برای همکاری در راستای پیشبرد هرچه بیشتر این پروژه در جهت خانه دار کردن مردم ، نقش اثرگذار و همراهی بانک مسکن در تمامی برهه های زمانی همسو با سیاست های دولت به منظور اجرای طرح های ملی و کارنامه درخشان بانک در پرداخت تسهیلات طرح مسکن مهر را به خبرنگاران و اصحاب رسانه یادآورشد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000