احمد علی جعفری مدیر شعب بانک مسکن استان مرکزی:

امر مدرسه سازی را امری خیرخواهانه و خداپسندانه دانست

بانک مسکن با تامین مالی ساخت مدارس در مناطق محروم، رسالت اجتماعی خود در راستای کمک به توسعه، سازندگی و آبادانی کشور را به اثبات رسانده است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، عضو هیات مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با بیان این مطلب گفت: از مسوولین بانک مسکن که همه ساله بخشی از درآمد بانک را به مدرسه سازی در مناطق کمتر توسعه یافته تخصیص می دهند کمال تشکر و قدردانی داریم.
در این نشست مسئولین انجمن خیرین مدرسه ساز، اداره کل نوسازی مدارس و بانک مسکن استان در محل دفتر مدیریت شعب بانک مسکن استان مرکزی حضور داشتند.

فخاری رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان و عضو هیات مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، با تشکر از اقدام برخی بانک های کشور بخصوص بانک مسکن در امر مدرسه سازی و توجه به امر آموزش به ویژه در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته گفت: خدا را شکر که سیستم بانکی با انجام این اقدامات ، علاوه بر مساعدت در امر آموزش همگانی و کمک به رشد و توسعه کشور، تاثیر مثبت و بهینه ای در انظار و افکار عمومی برجای گذاشته و به تبع این اقدام خیرخواهانه بانک ها، بسیاری سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی نیز، امر مدرسه سازی در مناطق محروم را مورد توجه قرار داده اند.
وی افزود: استان مرکزی با وجودی که در ردیف استان های محروم کشور قرار نگرفته است اما به لحاظ برخورداری از فضای مناسب آموزشی، ضعیف تلقی و هم اکنون 33 درصد از مدارس استان نیاز جدی به بازسازی و ساخت دارند.
حسین محمدی، مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی در این نشست با تجلیل از موافقت صورت گرفته از سوی هیات مدیره و مسوولین بانک مسکن در اقدام فرهنگی تامین مالی ساخت دبیرستان در منطقه لوزدر علیای سربند، به تشریح جزئیات ساخت این مدرسه، متراژ عرصه و زیربنا و برآورد هزینه های آماده سازی زمین و ساخت آن پرداخت و اظهار داشت: برای ساخت این دبیرستان حدود 20 میلیارد ریال هزینه برآورد شده است که بخشی از آن از اعتبارات ملی و کمک های مردمی و بخش دیگر از منابع بانک مسکن تامین می شود و مدرسه مزبور با دعوت از مقامات ارشد استانی و مسوولین بانک مسکن تا پایان سال جاری قابل افتتاح خواهد بود.
وی گفت: با افتتاح این مدرسه، علاوه بر دانش آموزان منطقه لوزدر، دانش آموزان روستاهای مجاور نیز خواهند توانست از این مرکز آموزشی استفاده کرده و این مهم تاثیر قابل توجهی در کاهش وقت و هزینه دانش آموزان خواهد داشت.
احمد علی جعفری مدیر شعب بانک مسکن استان مرکزی در این نشست، بانک مسکن را بانکی توسعه ای- تخصصی، با رویکرد تامین منابع مالی مسکن اقشار مختلف جامعه معرفی و امر تخصیص تسهیلات در این بانک را کاملا شفاف و مطابق با قوانین و دستورالعمل های بانک مرکزی دانست.

وی گفت: شایسته است فعالان صنعت ساختمان، در راستای حمایت از این بانک دولتی، تمامی عملیات بانکی خود از جمله: افتتاح حساب های ریالی و ارزی، گشایش اعتبارات اسنادی، خدمات صدور ضمانتنامه و نیز خدمات بانکداری شرکتی خود را در این بانک متمرکز کرده و متقابلا از خدمات و محصولات مطلوب این بانک خاصه در بخش ساختمان و مسکن برای شرکت و سازمان خود، پرسنل زیرمجموعه و شرکت های تابعه و طرف قرارداد بهره مند شوند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000