حضور مدیریت فارس در بیست و دومین نمایشگاه صنعت و ساختمان

بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس به مدت چهار روز مدت برگزار گردید.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این نمایشگاه 70 شرکت از سراسر نقاط کشور از جمله فارس، تهران، خراسان، اصفهان، آذربایجان و خوزستان در زمینه های تولید انواع لوله، اتصالات، شیرآلات، مصالح ساختمانی،فوم، بتن های آماده و نیمه آماده، تیرچه و بلوک، آسانسور و بالابر، سیستم های تأسیساتی، طراحی و اجرای پروژه های ساختمانی میزبان بازدیدکنندگان و متخصصان این صنعت بودند .

مدیریت شعب استان فارس نیز همچون دوره های گذشته با برپایی غرفه و حضور در این نمایشگاه و تشکیل گروه هایی از همکاران به ارائه اطلاعات در خصوص خدمات و محصولات بانک به مراجعه کنندگان پرداخت.

مجید امیری مدیر شعب استان فارس ضمن بازدید از غرفه های نمایشگاه در جمع کارکنان تاکید کرد : پیشنهاد می کنم تمامی کارکنان در نمایشگاه های تخصصی ساختمان حضور یابند و با محصولات آشنا شوند تا علاوه بر افزایش آگاهی نسبت به امور ساختمان ، شرکت های حاذق را برای معرفی به مشتریان و تحکیم زنجیره این صنعت مورد شناسایی و بررسی قرار دهند.

وی همچنین فرصت به وجود آمده برای حضور بانک مسکن در کنار سایر برندها را مغتنم بر شمرد و این امر را برای افزایش پویایی و جوان ماندن سازمان مهم تلقی کرد .

مهندس محمود رضایی معاون عمرانی استانداری فارس هنگام حضور در غرفه بانک مسکن ، تقاضای مردم برای روانسازی ارائه تسهیلات را خاطر نشان کرد و گفت :با توجه به اهمیت پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی منازل روستاییان ، افزایش فعالیت بانک مسکن را در این خصوص خواستاریم.

مرتضی پور ابراهیمی رئیس اتحادیه صنف تاسیسات مکانیکی ساختمان شیراز نیز ضمن ابراز آمادگی برای انعقاد تفاهم نامه دو جانبه با بانک مسکن افزود: بیش از 2500 نفر عضو این اتحادیه می باشند و به دلیل اینکه ما در چرخه تولید و صنعت ساختمان فعالیت می کنیم ، بانک مسکن به عنوان حامی مالی و اعتباری نقش بسیار سازنده ای در رونق بخشیدن به این عرصه را دارد.

ضیاء الدین شاکر معاون اداری و پشتیبانی مدیریت فارس ضمن ارائه توضیحات کامل جهت آشنایی معاون عمرانی استانداری فارس با روند ارائه انواع تسهیلات توسط بانک مسکن ، گفت : بانک مسکن با پرداخت 87 میلیارد ریال تسهیلات بیش از یک و نیم برابر منابع در استان تسهیلات پرداخت کرده است که این موضوع بیانگر تاثیر بسزای این بانک در بخش صنعت ساختمان می باشد.

سید غلامحسین شجاعی رئیس شعبه ستارخان شیراز جزیره ای عمل نمودن فعالان بخش ساختمان را یکی از عوامل رکود این بخش در استان فارس دانست و ایجاد چرخه منابع ایشان در بانک تخصصی مسکن را راهی مهم برای ارائه تسهیلات بیشتر و کمک به رونق بخشیدن به صنعت ساخت ساز قلم داد کرد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000