هم اندیشی و تعامل دو سازمان برای همکاری در زمینه صرفه جویی آب

دیدار مدیر شعب استان با مدیر شرکت آب منطقه ای زنجان

سلمان داشاد مدیر استان زنجان از همکاری بانک مسکن برای رفع چالش های مصرف آب و فرهنگ سازی مصرف بهینه آب خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا،سلمان داشاد مدیر شعب استان زنجان به منظور انجام رسالت اجتماعی بانک مسکن در زمینه صرفه جویی منابع انرژی با مهندس افشاری مدیرکل شرکت آب منطقه ای استان زنجان دیدار و گفتگو کرد.

مدیر شعب استان در این گفتگو با اشاره به اهمیت آب به عنوان یکی از اصلی ترین نیازهای موجودات زنده افزود: آب به اندازه ی هوا برای زندگی و حیات موجودات زنده ضروری است و تمام موجودات زنده از جمله انسان ها، گیاهان و حیوانات به طور کامل به آب آشامیدنی سالم نیازمند هستند.

سلمان داشاد افزود: با توجه به اینکه صرفه جویی در مصرف آب برای نجات و دوام زندگی در زمین یک اصل اساسی است که به نیاز همه ی ما تبدیل شده است؛ بانک مسکن در رفع برخی چالش های مصرف آب و فرهنگ سازی مصرف بهینه آب همواره آماده همکاری و همیاری با سازمان های مربوطه علی الخصوص شرکت آب منطقه استان می باشد.

مدیر شعب با تاکید بر اهمیت بالای آب بعنوان یک کالای استراتژیک آن را بسیار ارزشمند برشمرد و افزود : زیر ساخت تمامی امور متشکل از آب است و همه ساخت و ساز ها و مسکن نیز از این امر مستثنی نیست.

وی در ادامه با تشریح محصولات بانک مسکن، آمادگی این مدیریت را برای تعامل بیشتر با این شرکت در رابطه با ارائه خدمات بانکی به کارکنان و برای حمایت از زیر ساخت های آبی، به پیمانکاران اعلام کرد.

در ادامه مهندس افشاری مدیرکل شرکت آب منطقه ای استان زنجان با ابراز خرسندی از این دیدار به تشریح وضعیت آبی استان پرداخت.

وی خاطر نشان کرد : آب پر چالش است و چالش جهانی دارد ولیکن این چالش در خاورمیانه حادتر است و این موضوع امروزه به یک کالای سیاسی تبدیل شده است و تبعات اجتماعی و اقتصادی فراوانی به دنبال دارد.

افشاری با اشاره به حوزه مشترک آبی که هشت استان همجوار را تحت تاثیر قرار داده است، تصریح کرد: مدیریت یکپارچه منابع آب می تواند در کاهش چالش های آبی استان ها تاثیر گذار باشد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000