توسط مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) صورت گرفت

تقدیر از مدیریت شعب استان گلستان

در جلسه مشترک مدیر شعب استان و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) از بانک مسکن به جهت مساعدت و کمک‌های غیر نقدی در قالب بسته‌های حمایتی و معیشتی تقدیر شد
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا، در این نشست، مجید اسدی فر مدیر شعب استان گلستان طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و هیئت همراه در بانک مسکن، گفت: بانک مسکن همواره آمادگی دارد تا در راستای انجام رسالت و مسئولیت اجتماعی خویش به کمک و یاری هموطنان در سراسر کشور مبادرت ورزد.

وی تصریح کرد: در این حوزه، بانک مسکن در گامی دیگر اقدام به مشارکت در ساخت و احداث مدرسه 4 کلاسه در روستای محروم یکه قوز سفلی در شهرستان کلاله کرده است که مقرر شد این مدرسه با نام شهدای بانک مسکن در مهرماه سال جاری، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

در ادامه این نشست، عیسی بابائی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان نیز گفت: مشارکت و حضور بانک مسکن استان در عرصه مسئولیت‌های اجتماعی و نیز حمایت‌ها و مساعدت‌های بانک در این زمینه ستودنی و قابل تقدیر بوده و جای تشکر و قدردانی دارد.

وی اضافه کرد: تعامل و همیاری بانک مسکن در ایام پایانی سال گذشته در زمینه تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی و معیشتی و همچنین لوازم‌التحریر در بین مردم مناطق محروم و آسیب‌دیده از سیل اخیر استان عملی شایسته و خداپسندانه بود که جا دارد مراتب سپاس و قدردانی خویش و مجموعه سازمان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان را از بانک مسکن اعلام کنم.

گفتنی است، در پایان این نشست مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) از زحمات مجید اسدی فر مدیر شعب استان و همچنین محمد معانی قاسمی رئیس دایره تجهیز و پشتیبانی و علیرضا کلبادی نژاد کارشناس روابط عمومی مدیریت با اهدا لوح تقدیر تجلیل و قدردانی کرد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000