سودآوری واسپاری آباد مسکن، ۱۷ درصد رشد نشان می دهد

واسپاری از نیمه دوم سال ۹۸ رونق گرفت

شرکت واسپاری‌آباد مسکن از شرکت‌های تابعه گروه مالی بانک مسکن است که با اجرای پروژه‌های ساختمانی و فروش آن‌ها برای اهداف و سیاست‌های کلی بانک مسکن حرکت می‌کند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از روابط عمومی شرکت واسپاری آباد مسکن این شرکت هماکنون پروژههای مهمی همچون تکمیل و بازسازی نیلوپارک و طرح یاسر را در دست اجرا دارد. گزارش عملکرد شش ماهه دوم سال 98 در مورد بازسازی پروژه نیلوپارک حاکی از آن است که 4 واحد نمونه این پروژه تکمیل شده و تخریب بیش از 90 درصد فضاها برای بازسازیکامل صورت گرفته است.

در این گزارش همچنین خرید 9 باب مغازه قشم از مدیریت سرمایه آباد، اخذ اسناد تفکیکی طرح یاسر، فروش املاک لیزینگ، فروش حقالعملکاری مهرمینا از دیگر اقدامات شرکت واسپاری آباد مسکن عنوان شده است.

در این گزارش درخصوص آخرین اقدامات برای فروش پروژهها نیزآمده است: یک واحد از مجتمع بهار آزادی اصفهان به فروش رسیده و از فرودین ماه سال 98 تا زمان ارایه گزارش، 4 واحد دیگر از مجتمع مینا رزیدنس کیش فروخته شده است.

گزارش عملکرد شش ماه منتهی به 29 اسفند شرکت واسپاری آباد مسکن همچنین حاوی اطلاعاتی درخصوص، چگونگی طراحی فرایندهای شرکت، تهیه دستورالعمل فروش، تهیه شرح وظایف واحدها، استقرارکامل نرمافزار لیزینگ، استقرار نظام ارزیابی عملکرد 360 درجه، استقرار نظام نظرسنجی از مشتریان و ارتقای مهارت و توانایی نیروی انسانی، متناسب با حجم عملیات است و در پایان وضعیت صورت سود و زیان شرکت شامل درآمدهای عملیاتی، سود (زیان) ناخالص، هزینههای فروش اداری و عمومی و هزینههای مالی و مالیات بر درآمد (منتهی به پایان سال 98) انعکاس یافته است.

براساس آمارهای اعلام شده از سوی این شرکت، سود(زیان) خالص شرکت در 6 ماهه منتهی به پایان سال 98 بالغ بر یکصد میلیارد و 779 میلیون ریال بوده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن 17 درصد رشد داشته است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000