تسهیل پرداخت‌ الکترونیک با اپلیکیشن پرنا

اپلیکیشن پرنا با ارائه خدماتی چون استعلام پرداخت اقساط تسهیلات بانک مسکن، کارت به کارت، پرداخت قبوض و خرید و شارژ برچسب الکترونیکی عوارض بزرگراهی (ETC) پرداخت‌های الکترونیک از طریق تلفن همراه را برای کاربران خود تسهیل کرده است.
پایگاه خبری بانک مسکن

ضیا ظریفی، مدیرعامل شرکت ناواکو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن -هیبنا، درباره کارکردهای نرم‌افزار پرنا اظهار داشت: نرم‌افزار پرنا یک نرم افزار کاربردی در حوزه پرداخت همراه می باشد که با نصب آن انواع سرویس های پرداخت همراه را برای کاربران تسهیل می نماید.
وی افزود: سرویس‌های مختلفی روی این نرم‌افزار فعال شده که اکثرا بر پایه سرویس‌هایی که بانک مسکن به مشتریان خود ارائه می‌کند، مانند پرداخت اقساط تسهیلات بانک مسکن و خرید و شارژ برچسب الکترونیکی عوارض بزرگراهی است و در حوزه پرداخت اقساط تسهیلات هم قابلیت استعلام وضعیت اقساط، پرداخت از طریق کلیه کارت‌های شتابی و پیگیری اقساط پرداخت شده را دارد.
ظریفی یادآور شد: اپلیکیشن پرنا همچنین سایرخدمات پرداخت همراه بر بستر موبایل را برای کاربران فعال کرده است که خرید شارژ، استعلام و پرداخت قبوضی مانند آب، برق، گاز، تلفن ثابت و همراه، خدمات نیکوکاری و پرداخت طرح ترافیک تهران و عوارض بزرگراهی از آن جمله است.
مدیرعامل ناواکو با بیان اینکه خدمات گردشگری نیز بر روی این اپلیکیشن فعال است، گفت: کاربران می‌توانند مواردی چون خرید بلیت اتوبوس و هواپیما و رزرو هتل را از طریق این نرم‌افزار انجام دهند. همچنین خدمات کیف پول الکترونیکی برای خدمات پرداخت خرد درون شهری مانند پرداخت کرایه تاکسی در این اپلیکیشن در نظر گرفته شده که به صورت پایلوت در غرب کشور و شهرهای مریوان و دیواندره انجام شده و به زودی در سایر شهرها نیز فعال می‌شود.
وی قابلیت خرید از طریق QRکد از پذیرندگان ناواکو را از دیگر قابلیت‌های این نرم‌افزار برشمرد و گفت: خدماتی در راستای تسهیل تراکنش‌ها مانند اجرای تراکنش‌های پرکاربرد، ذخیره کارت‌های مقصد و کارت به کارت از مبدا بانک مسکن به تمامی کارت‌های عضو شتاب در اپلیکیشن پرنا امکان‌پذیر است و با تفاهم‌نامه‌ای که بانک مسکن در حال انعقاد آن است به زودی از مبدا سایر بانک‌ها نیز فعال می‌شود.
وی یادآور شد: اولین نسخه نرم‌افزار پرنا با تک سرویس کارت به کارت از سال ۹۵ فعال شده که تا امروز هر ماه با آپدیت‌های جدید، سرویس‌های مختلفی بر روی آن فعال شده است و بعد از تکمیل سرویس‌ها طی یکی دو ماه گذشته استقبال بسیار خوبی به ویژه در حوزه کارت به کارت و پرداخت اقساط تسهیلات بانک مسکن از این نرم‌افزار شده است.
ظریفی با اشاره به امکاناتی که در آینده روی این نرم‌افزار فعال می‌شود، تصریح کرد: اتوماتیک کردن پرداخت عوارض بزرگراهی از طریق کیف پول، اجرای سرویس‌های بانکی مانند سرویس اتوماتیک پرداخت از طریق حساب، بهبود و هوشمندسازی اپلیکیشن و افزایش خدمات خودرویی مانند استعلام تردد محدوده آلودگی هوای تهران، پرداخت عوارض خودرو و .. در آینده از طریق این اپلیکیشن انجام می‌شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: اپلیکیشن پرنا در هر دو فروشگاه گوگل پلی و اپ استور به صورت رسمی قابلیت دریافت دارد و در اپلیکیشن‌های معتبر داخلی مانند کافه بازار، مارکت و اناردونی نیز فعال است.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000