ارائه خدمات غیرحضوری به مالکان مسکن مهر عالیشهر
به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی مقاتلی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهرگفت: در راستای کاهش مراجعات مالکان مسکن مهر شهر جدید عالیشهر و به منظور پیشگیری و جلوگیری از گسترش شیوع و ابتلای بیماری کرونا، خدمات مربوط به مسکن مهر عالیشهر از طریق سامانه هوشمند الکترونیک مسکن مهر شهرهای جدید دریافت می شود.
وی اظهار داشت: با رونمایی از سامانه خدمات الکترونیک مسکن مهر شهرهای جدید با حضور حبیب الله طاهرخانى معاون وزیر راه و شهرسازى و مدیرعامل شرکت عمران شهرهاى جدید زین پس ارایه خدمات به شکل الکترونیکی از طریق سامانه هوشمند به آدرس https://emehr.ntdc.ir قابل دسترسی خواهد بود.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر در ادامه افزود: این سامانه با این هدف راه اندازی شده تا مراجعات حضوری مردم به شرکت عمران به حداقل ممکن کاهش یابد.
مقاتلی عنوان کرد: با توجه به اینکه عمده مراجعات به شرکت عمران، در خصوص مسکن مهر برای دریافت کارت قسط، اطلاع از بدهی واحد مسکونی یا درخواست و پیگیری نقل و انتقال واحد و ثبت درخواست و پیگیری خرید عرصه است، این سامانه راه اندازی شد و تمامی موارد مرتبط با مسکن مهر از این طریق انجام میشود.