درهفته دولت مدیران بانک مسکن خراسان شمالی پاسخگوی مردم بودند

به مناسبت هفته دولت طرح حضور مدیران و کارشناسان بانک در شعب با هدف گفتگوی با مشتریان و پاسخگویی به ابهامات، سوالات یا دریافت پیشنهادات و انتقادات مردمی در خراسان شمالی برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا، مرتضی ناصری مدیر شعب خراسان شمالی، با تاکید برلزوم پاسخگویی دقیق و کامل به سوالات مراجعین در شعب، هدف از اجرای این طرح را نهادینه کردن فرهنگ پاسخگویی دقیق و مسوولانه به ابهامات مشتریان دانست .

ناصری در ادامه ضمن تبریک روز کارمند به تمامی کارمندان بانک های کشور و تقدیر از زحمات جهادی ایشان در روزهای سخت کرونایی، یکی از شاخصه های کارمند نمونه را پاسخگو بودن، توام با خوشرویی، آرامش و دلسوزی دانست.

وی در ادامه بر لزوم برقراری ارتباط موثر و اثر بخش با مشتریان تاکید کرد و نقطه آغاز این حرکت مثبت و تاثیر سریع آن را در اجرای صحیح طرح تکریم ارباب رجوع از شعب دانست و طرح پاسخگویی مستقیم مدیران از داخل شعب را بعنوان یک الگوی عملی در اجرای طرح تکریم ارباب رجوع معرفی کرد.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد اجرای این طرح در شعب توسط کارشناسان بانک به نهادینه کردن فرهنگ پاسخگویی و انتقادپذیری به رفع کاستی های موجود کمک کند.

بر اساس این گزارش،در روزهای آغازین هفته دولت با حضور ناصری مدیر و کارشناسان مدیریت شعب استان خراسان شمالی در شعبه طالقانی بجنورد، مشتریان ضمن استقبال از حضور مسئولین استانی در بین مردم در گفتگوهایی صمیمی و بدون واسطه به بیان مشکلات، موانع، ابراز انتقادات و اعلام درخواست های خود پرداختند.

ناصری با ابراز خرسندی از انجام این گفتگوهای بدون تشریفات، از بیان نکاتی ارزشمند و قابل تامل در لابهلای این صحبتها خبر داد و ضمن دستور به بررسی موانع موجود به حل مشکلات مردم پرداخت.

گفتنی است این طرح با حضور مدیر و معاون مدیریت شعب استان، رئیس دایره ارتباطات و بازاریابی و رئیس دایره اعتباری مدیریت تا پایان هفته دولت در شعب استان خراسان شمالی ادامه دارد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000