ساسان شیردل در گفت و گو با هیبنا تاکید کرد

آمادگی بانک مسکن برای پذیره نویسی پالایشی یکم

مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن با تاکید بر آمادگی بانک مسکن برای پذیره نویسی پالایشی یکم، مکانیزم های حضوری و غیرحضوری پذیره نویسی از طریق این بانک را تشریح کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، پذیره نویسی پالایشی یکم (صندوقی شامل باقی مانده سهام دولت در چهار پالایشگاه) از 5 شهریور ماه سال جاری آغاز می شود. سقف سرمایه گذاری هر شخص حقیقی (هر کد ملی ایرانی) در مجموع دو صندوق قابل معامله اول و دوم دولتی، پنج میلیون تومان تعیین شده، پذیره نویسی برای هر فرد دارای کد ملی امکان پذیر است و محدودیت سنی برای متقاضیان وجود ندارد. ساسان شیردل در گفت و گو با هیبنا با تاکید بر این که امکان پذیره نویسی به شکل حضوری در شعب و غیرحضوری از طریق پرتال وجود دارد گفت: با توجه به شرایط بیماری کرونا، توصیه می شود که مشتریان بانک مسکن، روش غیرحضوری را مدنظر بگیرند.
او با تاکید بر این که نگرانی درخصوص ایجاد بسترهای لازم برای پذیره نویسی وجود ندارد گفت: بانک مسکن این امکان را دارد که از ابتدای زمان معاملات، شرایط را پذیره نویسی مشتریان ایجاد کند و از لحاظ فنی و زیرساختی مشکلی وجود نخواهد داشت.
مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن در پایان تاکید کرد که مشتریان برای مشارکت در عرضه نویسی، مقررات و روش های حضور در این عرضه نویسی را مطالعه کنند، تا در این خصوص دچار چالش یا مشکلی نشوند.
به گزارش هیبنا، در بانک مسکن امکان پذیره‌نویسی برای تمامی هموطنان از طریق درگاه‌هـای غیـر حضـوری سه‌گانه فـراهم شـده است که نخستین درگاه پرتال بانک به آدرس etf.bank-maskan.ir است. برای این منظور کافی است علاقمندان به پیشخوان مذکور مراجعه کرده و یا از سایت bank-maskan.ir لینک «پذیره‌نویسی ETF» را انتخاب کنند. همچنین کاربران همراه‌ بانک مسکن می‌توانند از طریق بخش «پیشخوان» و انتخاب گزینه «پـذیره نویسـی ETF» اقـدام بـه انجام پذیره‌نویسی کنند. سومین راه غیرحضوری پیش‌بینی شده رجوع به پایانه‌های کیوسک‌ بانک مسکن است. به این ترتیب پس از ورود کارت و رمز و انتخاب منوی «پذیره‌نویسی ETF»، نسبت به ورود کد ملی و تاریخ تولد شخص حقیقی که خرید سهام برای وی انجام می‌شود، اقدام خواهد شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000