جزئیات سه پروژه شرکت سرمایه گذاری مسکن در جنوب/پیشرفت ۸۸ درصدی پروژه مسکونی بوتیا

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب جزئیات سه پروژه شاخص این شرکت را تشریح کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

فرشاد فرزین در گفتگو با پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، با اشاره به اجرای پروژه‌های بوتیا، سایه و مثلت به عنوان پروژه های شاخص گروه سرمایه گذاری مسکن در جنوب کشور اظهار داشت: مجتمع مسکونی بوتیای کرمان با طراحی مدرن و منطبق با الگوی ایرانی یکی از با کیفیت‌ترین آپارتمان‌های شهر تاریخی کرمان است که از بالاترین استانداردهای ساخت‌وساز پیروی می‌کند و تلاش شده تا زندگی‌ مورد نظر شهروندان این شهر را به خوبی شناسایی و فراهم آورد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب افزود: در طراحی و اجرای این مجموعه سعی شده تا علاوه بر نگاهی نو به ساماندهی فضاها، از مصالح بوم‌آورد در طراحی نما استفاده شود تا هم‌خوانی و همبستگی بیش‌تری با طراحی شهری به ویژه در خیابان هزار و یک شب ایجاد شود.

وی ادامه داد: در نتیجه یکی از نام‌های گذشته‌ی شهر کرمان که همان کرمان است، بر این پروژه گذارده شد.

فرزین با بیان اینکه مجتمع مسکونی بوتیا با زیربنای کل 5400 مترمربع، در قالب 10 طبقه و 13 واحد به صورت دو تیپ واحد آپارتمانی طراحی شده است، گفت: هشت طبقه از این مجتمع، مسکونی و دو طبقه به پارکینگ و همکف اختصاص دارد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب افزود: 5 طبقه‌ی مسکونی این پروژه دو واحدی با زیربنای هر واحد 220 مترمربع است که به صورت سه‌خواب و 3 طبقه‌ی دیگر این مجتمع نیز در راستای نیاز ساکنان به واحدهای مسکونی با متراژ بالا، تک واحدیِ سه خوابه به همراه سوئیت مهمان و متراژ زیربنایی 440 مترمربع طراحی شده است.

فرزین همچنین گفت: علاوه بر طبقات مسکونی، این مجموعه شامل 25 واحد پارکینگ، 13 واحد انباری، لابی و فضای سرایداری در طبقات همکف و زیرزمین است. بام سبز و مجموعه‌ی ورزشی جانمایی شده در بام نیز از شاخصه‌های قابل ذکر بوتیا است.

وی در ادامه به پروژه مثلث از دیگر پروژه های شاخص شرکت اشاره کرد و گفت: این پروژه مسکونی با بهره گیری از تکنولوژی های نوین ساختمانی در 18 طبقه و در زمینی به مساحت 3 هزار و 309 مترمربع طراحی شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب، مجتمع مسکونی مثلث با زیربنای حدود 11 هزار و 900 مترمربع شامل 42 واحد مسکونی در قالب چهار تیپ آپارتمانی طراحی شده است.

فرزین همچنین درباره پروژه مسکونی سایه شیراز گفت: فاز دوم این مجتمع بلوکی 5 طبقه ای است که در جوار فاز یک مجتمع سایه در حال ساخت استپیشرفت این پروژه 53 درصد می باشد..

وی ادامه داد: استفاده نوین و معاصر از آجر به عنوان اصیل ترین مصالح ساختمانی، توجه به کیفیت ساخت، بهره مندی از پنجره های وسیع به منظور نورگیری حداکثری و ارتقای کیفی فضاهای داخلی از جمله ویژگی های این پروژه محسوب می شود.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000