مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی:

جذب ۱۰۰درصد اعتبار تخصیصی بانک مسکن در بخش اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد

الهی راد در جلسه مشترک با مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی از عملکرد مطلوب بانک طی سال گذشته در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی مددجویان، تقدیر کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا، در این جلسه که با هدف تسهیلگری در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی سال 99 مددجویان در ساختمان بانک مسکن خراسان شمالی انجام شده بود، الهی راد مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی ضمن تقدیر از همکاری این بانک در پرداخت100 درصدی تسهیلات اشتغالزایی در سال گذشته به مددجویان، گفت: اعتبارات استان در این بخش در سال گذشته 140 میلیارد تومان بوده است که خوشبختانه بانک مسکن با جذب 100 درصدی سهمیه تخصیصی، عملکردی مثال زدنی در همکاری با اقشار ضعیف جامعه را به نمایش گذاشت، که شایسته تقدیر است.

وی در ادامه به برنامه های آینده این نهاد در حوزه اشتغالزایی اشاره نمود و گفت: هدف کمیته امداد صرفا پرداخت تسهیلات نبوده بلکه هدف اصلی در پرداخت اینگونه تسهیلات ایجاد اشتغال پایدار و کمک به خانواده های نیازمند اما توانا در مدیریت مشاغل خانگی است. وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت جهادگران کارآفرین جهت آموزش و راهبری شغلی مدجویان از جمله برنامه های در حال اجرای کمیته امداد برای موفقیت هرچه بیشتر طرح های اشتغالزایی است که به اشتغال پایدار کمک می کند.

در این نشست خبری ناصری مدیر شعب استان خراسان شمالی نیز با اشاره به روحیه خدمتگزاری کارکنان بانک مسکن به مردم علی الخصوص قشر ضعیف جامعه این همکاری ها را ادامه دار دانست و گفت: خدمتگزاری به مردم، یک هدف سازمانی در بانک مسکن است و خدمت به مردم علی الخصوص قشر محروم جامعه وظیفه همه مدیران و کارکنان دولتی است. وی در ادامه این همکاری ها و تعاملات را ادامه دار دانست و گفت: قطعا همکاری و تسهیلگری ها در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به معرفی شدگان کمیته امداد با حداکثر تعامل و همکاری در چارچوب ضوابط ادامه خواهد داشت و اراده بانک مسکن بر پرداخت تسهیلات و کمک به مددجویان است.

گفتنی است بر اساس اظهارات الهی راد مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی، اعتبار اشتغال زایی در استان طی سال جاری، 171 میلیارد تومان است که در حال حاضر 11 درصد آن جذب شده است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000