با اهداء تندیس و لوح تقدیر توسط استاندار ایلام:

کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی توسط مدیریت استان ایلام

بیست و سومین جشنواره شهید رجایی در استان ایلام با معرفی بانک مسکن به عنوان دستگاه برتر در بخش مدیریت سیل سال۹۸به کار خود پایان داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن -هیبنا، طی این مراسم که با حضور سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام، مسئولان و مدیران دستگاههای اجرایی استان و به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد از حسین عاطف ضمیر ، مدیر شعب استان بعنوان مدیر برتر استان در مدیریت سیل ویرانگر سال 98تقدیر بعمل آمد.

در این جشنواره که هر ساله به منظور ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی استان و معرفی سازمانها و دستگاههای برتر برگزار می شود، استاندار ایلام با اهداء لوح تندیس و لوح سپاس ازمدیریت بانک مسکن تقدیر کرد.

سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در حاشیه این مراسم با تقدیر از عملکرد دستگاههای اجرایی استان ، پاسخگویی به مردم ، تلاش در جهت افزایش بهره وری ، افزایش اعتماد عمومی ، شفافیت در امور، تلاش درجهت کاهش هزینه های سازمانی را از مهمترین دستاوردهای جشنواره شهید رجایی برشمرد.

هم چنین طی این مراسم دکتر رستم زاد معاونت اقتصادی استانداری ایلام طی تماس تلفنی با حسین عاطف ضمیر با تبریک موفقیت بانک مسکن در کسب رتبه برتر جشنواره ، ازخدمات بانک مسکن استان خصوصا تکریم ارباب رجوع شبکه بانک مسکن تقدیر و عملکرد بانک مسکن را طی سالهای اخیر بسیار عالی توصیف کرد.

وی با اشاره به حضور فعالانه و مشارکت همه جانبه بانک مسکن در راستای مسئولیتهای اجتماعی تصریح کرد: در زلزله سال 96 و سیل ویرانگرسال 98 استان ایلام ، بانک مسکن استان با ارائه خدمات وپرداخت تسهیلات در سریعترین زمان ممکن موجبات رضایتمندی استاندار و مسئولان استان و خصوصا مردم خوب استان را فراهم کرد که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی اضافه کرد : این روحیه جهادی مدیراستان و کارکنان بانک مسکن باید در بین سایر ادارات و سازمانها نهادینه شود .

در پایان این تماس تلفنی ، حسین عاطف ضمیر نیز با تقدیر از همراهی مسئولان استان به خدمات بانک مسکن و خصوصا حضور فعال همکاران در سیل سال98 اشاره و از اعزام همکاران به منطقه ماژین، تشکیل پرونده و پرداخت تسهیلات در کوتاه ترین زمان ممکن اشاره کرد.

لازم به ذکر است جشنواره شهید رجایی هر ساله و در هفته دولت به منظور معرفی دستگاهها برتر در پنج حوزه شاخص های عمومی و اختصاصی گروه بندی شده و بر مبنای بخشنامه جشنواره که شامل اقدام برجسته، بالاترین رشد در محورهای اصلاح نظام اداری و سایر موارد می باشند مورد ارزیابی و تقدیر قرار می گیرند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000