در دیدار مدیر کل امور مالیاتی استان چهارمحال و بختیاری با مدیر شعب بانک مسکن استان تاکید شد

لزوم رویکردهای حمایتی از مردم توسط دستگاهها و ارگانهای دولتی

مدیر کل امور مالیاتی و مدیر بانک مسکن استان چهارمحال و بختیاری به منظور توسعه همکاری ها و هم اندیشی در خصوص اقدامات حمایتی از مردم در شرایط فعلی جامعه به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا، در ابتدای جلسه محسن ربانی یکتا مدیر شعب استان ، ضمن عرض خیر مقدم به میهمان حاضر در جلسه ، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.ربانی یکتا پس از اشاره به رسالت بانک مسکن در راستای تامین نیاز مسکن مردم به تشریح سایر خدمات بانک مسکن در حوزه های جذب منابع، اعطای تسهیلات و سایر خدمات بانکی پرداخت.

مدیر شعب استان در ادامه با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و بحران شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: بانک مسکن در راستای کمک به اقشار مختلف جامعه ، با ارائه بسته های حمایتی بخشودگی جرایم معوقات بانکی ، همچون طرح میثاق و تمدید آن تا پایان مهر ماه 1399 ، شرایط را برای مشتریان در راستای پرداخت بدهی های معوقه و اقساط تسهیلات خود آسان کرده است.

ربانی یکتا با بیان سایر بسته های حمایتی دیگر بانک مسکن از مشتریان همچون بخشودگی سه ماهه جرایم دیرکرد تسهیلات قرض الحسنه (تسهیلات ازدواجی و ساخت مسکن روستایی) و لحاظ نکردن جریمه دیرکرد برای اقساط تسهیلات مشتریان در بازه سه ماهه زمانی اول شیوع بیماری کرونا ، بر اهمیت داشتن سلامتی و رفاه حال هموطنان برای بانک مسکن تاکید کرد.

در ادامه این دیدار کورش بیگدلی مدیر کل اداره امور مالیاتی استان، پس از تشکر از میزبانی بانک مسکن ، از این بانک به عنوان بانک دولتی خدمتگزار به مردم در تامین ضروری ترین نیاز مردم یعنی مسکن یاد کرد.

وی با اشاره به رسالت اداره کل امور مالیاتی خاطرنشان کرد:درآمدهای مالیاتی صرف امور خدمات شهری و خدمت رسانی به شهروندان می شود از اینرو باید شرایط به گونه ای برای مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر فراهم شود که مردم با اطمینان خاطر و رغبت بیشتر مالیات های متعلقه خود را پرداخت کنند.

مدیر کل اداره امور مالیاتی استان ضمن تقدیر از طرح های حمایتی بانک مسکن در راستای آسان نمودن شرایط پرداخت اقساط تسهیلات مشتریان خاطر نشان کرد: اداره امور مالیاتی استان نیز با ارائه تخفیف ها و بخشودگی های مالیاتی درصدد کمک به مردم عزیز کشور است. وی ابراز امیدواری کرد: با رویکردهای حمایتی از مردم استان، دستگاهها و ارگانهای خدمتگزار دولتی می توانند در مسیر آبادانی و سازندگی استان گامهای موثری بردارند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000