به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد

تجدید میثاق کارکنان شبکه بانکی استان هرمزگان با آرمان‌های شهدا

به مناسبت هفته دفاع مقدس کارکنان مدیریت هرمزگان همراه با سایرکارکنان شبکه بانکی استان ، با حضور در گلزار ملکوتی شهدای بندرعباس ،با آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

این مراسم با حضور علی کمالی مدیر شعب استان هرمزگان و جمعی از کارکنان این مدیریت و مدیران و کارکنان شبکه بانکی استان هرمزگان در محل گلزار شهدای بندرعباس برگزارشد..

علی کمالی مدیر شعب استان دراین مراسم ضمن گفتگو با خبرگزاری روزنامه دریا اظهارداشت : فرارسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس و خاطرات دلاوری های هشت سال دفاع مقدس را که درتاریخ شکوهمند ایران تاهمیشه به یادگار خواهد ماند را گرامی می دارم .

کمالی افزود : این ایام یکی از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن بود و این شهدا بودند که مسیر حرکت و راه سعادت را به ما نشان دادند و امروز ما باید ادامه دهنده راه آنها باشیم.

وی درانتها هفته مقدس را خدمت ساحت مقدس حضرت بقیه الله العظم ، رهبر معظم انقلاب اسلامی ، ملت شهید پرور و کلیه کارکنان شبکه بانکی و علی الخصوص خانواده معظم شهدا و ایثارگران تبریک عرض کرد و اظهار امیدواری کرد : توفیق ادامه راه شهیدا ن دوران دفاع مقدس وهمچنین شهید بزرگ سردار حاج قاسم سلیمانی را داشته باشیم .

در پایان مراسم کارکنان مدیریت شعب هرمزگان همراه با مدیران و کارکنان شبکه بانکی استان با اهداء شاخه گل و قرائت فاتحه بر مزار شهدا با آنها تجدید میثاق کردند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000