در نشست کمیسیون هماهنگی بانکهای استان چهارمحال و بختیاری عنوان شد:

اثر مستقیم و مثبت مدیریت بهینه نقدینگی در سلامت شهروندان

در نشست هماهنگی بانکهای چهارمحال وبختیاری ،تاثیرمدیریت بهینه نقدینگی وبه حداقل رساندن مصرف اسکناس در پیشگیری از کرونا مطرح شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا،در مراسم تکریم ناظر پولی سابق استان چهارمحال و بختیاری که در محل مدیریت شعب استان با حضور اعضای کمیسیون هماهنگی بانکها ، مدیران شبکه بانکی استان و ناظر پولی بانک مرکزی منطقه مرکز کشور تشکیل شد؛ محسن ربانی یکتا مدیر شعب بانک مسکن استان، پس از خیرمقدم به میهمانان و مدعوین حاضر در جلسه ، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک و تهنیت عرض کرد و یاد و خاطره رزمندگان ، ایثارگران و شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

در ادامه مدیر شعب استان ، همزمان با پخش ویدئو کلیپی از اقدامات بانک مسکن در یکسال اخیر، به تشریح برخی از خدمات این بانک دولتی به مردم عزیز کشور پرداخت. ربانی یکتا همچنین ضمن تکریم و تجلیل از تلاشها و زحمات مهدی اسدی ، ناظر پولی سابق استان به اقدامات شایسته ایشان در مدیریت گردش پول و تامین نقدینگی برای شبکه بانکی ، در دوران کرونا ارج نهاد و برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.

در ادامه این جلسه، احمدرضا صباغی رئیس کمیسیون هماهنگی بانکهای استان ضمن خیر مقدم به حاضرین و تقدیر از میزبانی بانک مسکن جهت برگزاری این مراسم ، حضور ناظر پولی منطقه مرکز کشور در استان چهارمحال و بختیاری را گرامی داشت.

صباغی در ادامه ضمن تکریم و ارج نهادن به زحمات و تلاشهای ارزشمند مهدی اسدی به عنوان ناظر پولی پیشین بانک مرکزی در استان در مدت 5 سال اخیر ، از تعامل و حسن همکاری این مقام مسئول با مدیران شبکه بانکی استان تقدیر کرد، وی افزود : ناظر پولی استان در دوران شیوع بیماری کرونا ، با ایجاد مدیریت بهینه نقدینگی و ایجاد وحدت رویه در خدمت رسانی شبکه بانکی استان و به حداقل رساندن مصرف اسکناس در استان ، توانست کمک شایانی به سلامت شهروندان و کادر درمانی استان کند.

رئیس کمیسیون بانکهای استان در ادامه ضمن آرزوی موفقیت برای مهدی اسدی در مسئولیتهای آتی ، برای ادامه خدمت ایشان در استان فارس آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه این جلسه عطا الله جاوید، ناظر پولی منطقه مرکز کشور نیز پس از ابراز خرسندی جهت حضور در جمع مدیران شبکه بانکی استان چهارمحال و بختیاری، به شرح مختصری از مسئولیتهای ناظرین پولی بانک مرکزی در راستای نظارت بر تامین نقدینگی و اسکناس و مدیریت گردش وجوه نقد در بین شبکه بانکی پرداخت. جاوید در ادامه پس از تکریم و تقدیر از زحمات و دستاوردهای ارزشمند مهدی اسدی در دوران حضورش در استان چهارمحال و بختیاری ، برای ایشان در مسئولیت جدید در استان بزرگتر (فارس) آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

در ادامه نیز ناظر پولی پیشین استان مهدی اسدی پس از تقدیر و تشکر از مدیران حاضر در جلسه و بانک مسکن جهت تقبل میزبانی این جلسه، به شرح مختصری از شبکه بانکی استان و اقدامات و تمهیدات اتخاذ شده در دروان شیوع بیماری کرونا پرداخت.

اسدی اظهار نمود: در استان چهارمحال و بختیاری حدود 30 بانک و موسسه مالی و اعتباری با بیش از 300 شعبه و 4000 پرسنل شاغل و بازنشسته وجود دارد، که حسن تعامل و همکاری در این شبکه وسیع بانکی در استان ستودنی است.

ناظر پولی سابق استان در ادامه افزود، دفتر نظارت پولی استان به لطف حسن همکاری ها و مدیریت کارآمد مدیران و کارکنان شبکه بانکی و همچنین پذیرش و فرهنگ بالای مردم عزیز استان توانست گردش وجوه نقد را در شش ماهه اول سال 99 به حداقل ممکن برسانند، که این امر بسیار مهم در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در استان بسیار اثر بخش بوده است.

در پایان جلسه لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود به مهدی اسدی در راستای تشکر از زحمات چندساله شان در استان در سمت ناظر پولی بانک مرکزی اهدا شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000