همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس :

آیین غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای شهرکرد

به مناسبت هفته دفاع مقدس کارکنان مدیریت شعب بانک مسکن استان چهارمحال و بختیاری ، با حضور در گلزار شهدای شهرکرد ، مراسم آیین غبارروبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدا را برگزار کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا ، این مراسم باشکوه به منظور تجدید میثاق با آرمانهای شهدای مقدس هشت سال جنگ تحمیلی و امام راحل (ره) ، با حضور مدیر و معاون مدیریت شعب استان و جمعی از کارکنان مدیریت در محل گلزار شهدای شهرکرد برگزار شد.

محسن ربانی یکتا مدیر شعب استان به همین مناسبت طی پیامی، فرارسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس را به ملت شهید پرور ، مقام معظم رهبری و بویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران تبریک عرض کرد و یاد و خاطره شهدای وطن و شهدای مدافع حرم را گرامی داشت.

ربانی یکتا در ادامه با اشاره به تقارن چهلمین سالگرد دفاع مقدس با ماه عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش ، بر لزوم الگوپذیری از سیره سیدالشهداء (ع) و تاسی از نهضت سرخ حسینی تاکید کرد.

در پایان مراسم کارکنان مدیریت شعب بانک مسکن استان چهارمحال و بختیاری با عطرافشانی و اهداء شاخه گل و قرائت فاتحه بر مزار مطهر شهدا با آنها تجدید میثاق کردند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000