در بازدید بازرسان استانداری از مدیریت استان چهارمحال و بختیاری:

عملکرد بانک مسکن در حوزه عفاف و حجاب مطلوب ارزیابی شد

جلسه شورای عفاف و حجاب با حضور مدیر شعب بانک مسکن استان و بازرسان استانداری و نماینده دفتر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در امور بانوان ، در محل مدیریت شعب استان چهارمحال و بختیاری به منظور بررسی و ارزیابی عملکرد بانک مسکن در حوزه عفاف و حجاب برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا ، در این جلسه که کلیه اعضای شورای عفاف و حجاب مدیریت نیز حضور داشتند، محسن ربانی یکتا مدیر شعب استان، پس از عرض خیر مقدم به میهمانان حاضر در جلسه به بیان اهمیت و جایگاه عفاف و حجاب در دین مبین اسلام اشاره کرد.

ربانی یکتا در ادامه با اشاره به سیاستهای کلی بانک در راستای تلاش برای حفظ عفاف و حجاب و رعایت شئونات اسلامی ، از این فضایل اخلاقی به عنوان نشانه های کرامت انسانی یاد کرد، وی افزود: بانک مسکن با انجام اقداماتی همچون: تدوین منشور اخلاقی و نظام نامه اخلاق و رفتار سازمانی،برگزاری مستمر دوره های آموزشی برای کارکنان در حوزه های خانواده و مهارتهای اساسی زندگی، برگزاری مراسمات و همایشات خانوادگی به منظور تجلیل از مقام زن و مادر همزمان با فرارسیدن روز زن، تشویق همکاران اناث با حجاب برتر، ترغیب کارکنان جهت مشارکت در مراسمات مذهبی و ... تلاش می کند تا با اخلاق مداری و ترغیب کارکنان به پایبندی به آموزه های دین اسلام، فرهنگ رعایت اصول عفاف و حجاب را در سازمان گسترش دهد.

در ادامه این جلسه اعضای شورای عفاف و حجاب بانک مسکن استان با بیان اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف به تشریح گزارش عملکرد این شورا در سال 1398 پرداختند.

بازرسان استانداری نیز با ارائه نکات تکمیلی در خصوص شاخص ارزیابی عملکرد سازمانها در حوزه عفاف و حجاب ، بر لزوم و اهمیت مستند سازی و ارسال به موقع گزارشات به متولیان این امر در استانداری و دفتر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تاکید کردند.

محمد صادق صادقی یکی از کارشناسان اعزامی استانداری ، ضمن تشکر از میزبانی بانک مسکن از تلاشهای و پیگیری های این بانک در راستای تعامل و همکاری با آن نهاد تقدیر و از گزارشات و اقدامات بانک مسکن در حوزه های عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر ابراز رضایت کامل کرد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000