رشد چند برابری اقتصاد دیجیتال در ۶ ماهه امسال

دسته بندی : اقتصاد کلان
۱۳۹۹/۰۷/۱۳
رییس جمهور گفت: براساس آمار، رشد اقتصاد دیجیتال در ۶ ماهه امسال نسبت به سال قبل چند برابر بوده که برای رعایت اصول بهداشتی و کاستن از تماس‌ها در این شرایط سخت بسیار نقش‌آفرین بوده است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از ایبنا، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با تاکید بر اینکه کرونا فقیر و غنی نمی شناسد و مقابله با آن نیازمند عزم ملی با احساس مسوولیت اجتماعی و اخلاقی همگانی است، اظهار داشت: تنها راه مقابله با کرونا و قطع زنجیره انتقال آن، پیشگیری است و این پیشگیری با مشارکت همه افراد جامعه امکان پذیر است.

رئیس جمهور گفت: باید کاری کنیم که در کشور همدلی، هماهنگی و هم افزایی تقویت شود و همه دست به دست هم بدهیم تا در شرایط کنونی مقابله با کرونا، هم سلامت و هم معیشت مردم را تامین کنیم.

روحانی با قدردانی از حدود ۸ ماه تلاش فداکارانه کادر درمانی کشور در مقابله با بیماری کرونا، تصریح کرد: تشکر عملی مردم از کادر درمانی، با استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی امکان پذیر است.

رئیس جمهور در ادامه از همه بخش‌ها از جمله شرکت‌های دانش‌بنیان که در زمینه تحقیقات تولید واکسن و ساخت تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی برای مقابله با بیماری کرونا، تلاش می‌کنند، قدردانی کرد و گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان در این زمینه تلاش زیادی کردند و دست یافتن به تولید اولین واکسن انسانی از سوی این شرکت‌ها جای تقدیر دارد.

روحانی همچنین عملکرد بخش‌های اقتصادی و تولیدی کشور برای رفع نیاز کالاهای ضروری و اساسی مردم را شایسته تقدیر دانست و گفت: در حالی که اقتصاد کشور پیشرفته‌ای مانند آلمان در اثر شیوع ویروس کرونا با مشکل مواجه شده، در کشور ما با تلاش و کوشش شرکت‌های تولیدی و بخش‌های اقتصادی، اقتصاد ما شرایط بهتری دارد و امیدواریم در پایان سال رشد اقتصادی کشور بدون نفت و یا با نفت مثبت بشود.

رئیس جمهور همچنین از بخش اقتصاد دیجیتال کشور تشکر کرد و گفت: براساس آمار رشد این بخش در ۶ ماهه امسال نسبت به سال قبل چند برابر بوده است و اقتصاد دیجیتال برای رعایت اصول بهداشتی و کاستن از تماس‌ها در این شرایط سخت بسیار نقش‌آفرین بوده است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000