پروژه اقدام ملی مسکن در شهر جدید صدرا کلید خورد

پروژه شاخص گروه سرمایه گذاری مسکن که در قالب طرح اقدام ملی مسکن تعریف شده، کلید خورد. پروژه مسکونی شار در شهر جدید صدرا در شیراز در حال احداث است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، برنامه اقدام ملی مسکن طرح ملی دولت برای خانه دار کردن اقشار میان درآمدی جامعه است که با هدف خانه دار کردن 400 هزار نفر در دستور کار قرار گرفته است.

در عین حال طرح آباد (آغاز – بهبود – اقدامی دوباره) از سال گذشته در گروه سرمایه گذاری مسکن کلید خورد.

در قالب طرح آباد، 31 پروژه و 6 هزار و 521 واحد مسکونی تعریف شده است.

یکی از پروژه‌های شاخص گروه سرمایه‌گذاری مسکن که درقالب طرح‌های «اقدام ملی مسکن» و «آباد» تعریف شده،مجتمع مسکونی شار (آفتاب) در شهر جدید صدرا در نزدیکی شیراز است.

این پروژه با مشارکت شرکت عمران شهر صدرا تعریف شده و در دستور کار قرار گرفته است.

مجتمع مسکونی شار که از سوی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب احداث خواهد شد در یکی از مناطق مطلوب سکونتی شهر صدرا تعریف شده و طراحی منحصر به فرد این پروژه به نحوی است که انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک، این پروژه یکی از بهترین مجتمع‌های مسکونی این شهر و به عنوان الگویی برای دیگر پروژه‌های این منطقه بدل شود.

پروژه شار که به تازگی در دستور کار قرار گرفته، در زمینی به مساحت 14 هزار و 571 مترمربع و با زیربنای کل 91 هزار و 735 مترمربع در پنج بلوک 11 طبقه در حال احداث است که در مجموع شامل 525 واحد (505 واحد مسکونی و 20 واحدتجاری) بوده و تا ابتدای مهر ماه امسال 1.13 درصد پیشرفت داشته است.

از ویژ‌گی‌های این پروژه می‌توان به محوطه وسیع، ساختمان هیئت‌مدیره و طراحی مدرن و به‌روز اشاره کرد و پیش‌بینی می‌شود که با توجه به طراحی معماری صورت گرفته، این مجتمع می‌تواند به عنوان الگوی توسعه در شهر جدید صدرا و دیگر نقاط، مطرح شده و مورد بهره‌گیری قرار گیرد.

گروه سرمایه گذاری مسکن در دوره مدیریت جدید فعالیت خود با اصلاحی که در ساختار شرکت ایجاد شد، طرحی تحت عنوان «پویش فصل نو» طراحی شد که این پویش دو امر توسعه کمی در کنار توسعه کیفی را مبنا قرار داد.

در حوزه توسعه کمی، «طرح آباد» (آغاز، بهبود و اقدامی دوباره) تعریف شد که در طرح آباد حدود 6500 واحد در سبدپروژه‌ها قرار گرفت که تا مرداد ماه 1399 حدود 3700 واحد آن کلنگ‌زنی شده و وارد سبد شده است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000