توسط گروه سرمایه گذاری مسکن انجام شد؛

تشکیل کمیته راهبری بزرگ‌ترین طرح اقدام ملی مسکن در مرکز شهر اندیشه

کمیته راهبری بزرگ‌ترین طرح اقدام ملی مسکن کشور به نام «مرکز شهر»، با حضور در شهر جدید اندیشه تشکیل شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، یکی از مناطق هدف گروه سرمایه گذاری مسکن برای ساخت مسکن میان درآمدی، شهر جدید اندیشه است.

گروه سرمایه گذاری مسکن که در طرح های ملی دولت به ویژه طرح اقدام ملی مسکن و بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده هم مشارکت می کند، یکی از کانون های اجرای طرح ملی مسکن را شهر اندیشه قرار داده است به طوریکه کمیته راهبری بزرگترین طرح اقدام ملی مسکن کشور در این شهر تشکیل شد.

ورود گروه سرمایه‌گذاری در پروژه‌های «بازآفرینی شهری» و برنامه «اقدام ملی مسکن» یکی از مهم‌ترین اقدامات بوده که هم‌راستا با سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی و بانک مسکن است.

در حوزه اقدام ملی، 2 هزار واحد مسکونی تعریف شده از طرح آباد مربوط به این طرح است که بزرگ‌ترین پروژه اقدام ملی کشور با نام «مرکز شهر اندیشه» با ظرفیت 1278 واحد که با حضور اسلامی، وزیر راه‌ و شهرسازی در خرداد 1398 کلنگ‌زنی شد، از آن جمله است.

پروژه مرکز شهر اندیشه، بزرگ‌ترین پروژه اقدام ملی مسکن است که میان دو میدان قرار گرفته و در میان آن بازار «نقش اندیشه» که نمادی از معماری ایرانی - اسلامی معاصر است، اجرا شد.

در همین راستا کمیته راهبری بزرگ‌ترین طرح اقدام ملی مسکن کشور به نام «مرکز شهر»، با حضور مدیرعامل و معاونان شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در شهر جدید اندیشه تشکیل شد.

روزبه ظهیری‌هاشمی مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن نیز هفته گذشته در صدر هیأتی در محل بزرگ‌ترین پروژه اقدام ملی مسکن کشور واقع در شهر جدید اندیشه حاضر شده و از چگونگی روند پیشرفت عملیات اجرایی این طرح ملی بازدید کرد.

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن با بیان اینکه حجم عملیات اجرایی انجام گرفته در مدت زمان 12 ماه گذشته، بدون همت و غیرت موجود در میان نیروی انسانی شرکت‌های سرمایه‌گذاری مسکن و تهران امکان‌پذیر نبوده است، افزود: این پروژه امروز به پرچم‌دار تمامی پروژه‌های اقدام ملی مسکن در سراسر کشور تبدیل شده است.

وی مشکلات روند اجرایی عملیات ساخت‌ و ساز این پروژه را موجب حلاوت بیشتر شیرینی اتمام آن دانست و افزود: شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران امروز با اجرای پرسرعت و پرقدرت طرح عظیم مرکز شهر اندیشه تبدیل به الگوی ساخت و ساز و رشد حجم تولید در میان تمامی شرکت‌های تابعه گروه شده است که این امر ماحصل فکر، هوش‌مندی و نگاه مدیریتی و البته عملیاتی و اجرایی مدیرعامل و کارکنان پرتلاش این شرکت است که باید از این اقدام قدردانی شود؛ همچنین باید تدبیری اندیشیده شود که الگوی تفکر مدیریتی مدیران شرکت تهران در میان تمامی کارکنان و حتی کوچک‌ترین اجزای کارگاه‌های عملیاتی این شرکت تکثیر شود تا روند مثبت این شرکت در آینده ادامه یابد.

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن همچنین با اشاره به تکنولوژی‌های نوین ساخت و ساز به‌کار گرفته شده در پروژه مرکز شهر اندیشه که افزایش چشم‌گیر کیفیت عملیات را در پی داشته است، تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به عملکرد واحد تحقیق و توسعه معاونت فناوری و توسعه ساخت هلدینگ که توسعه استفاده از تکنولوژی‌های نوین صنعت ساختمان را نه تنها علمی، بلکه این موضوع را در فرآیندهای عملیاتی و اجرایی دنبال می‌کند، امیدواریم الگوی کیفی‌سازی واحدهای تولیدی از سوی شرکت‌های تابعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن بیش از پیش توسعه یافته و مسیر الگوسازی گذشته، همچنان ادامه یابد و با فاصله‌گیری از روش‌های سنتی، ساخت‌وساز نیمه صنعتی و پیش‌ساختگی را در پیش بگیریم.

مجتمع مسکونی بنفشه دو نیز در فاز 4 شهر جدید اندیشه در زمینی به مساحت 15 هزار و 751 مترمربع و با زیربنای کل 24 هزار و 433 مترمربع در حال احداث بوده که با بهره‌گیری از طراحی نوین و استفاده از تکنولوژی‌های جدید و به‌ روز ساخت، تبدیل به یکی از بهترین مجتمع‌های مسکونی شهر جدید اندیشه خواهد شد.

60080010/18/2020 10:57:15 AMhttps://www.hibna.ir/media/Image/2020/10/202010106249225905_Thum.jpg



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000